Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

SEPHORA i Sukces Pisany Szminką łączą siły !
2018-05-15 12:51
Limitowana edycja szminki LipStories, która wesprze program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA właśnie trafiła do perfumerii Sephora w całej Polsce.
Gaming coraz popularniejszy
2018-05-14 11:44
Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
2018-05-10 10:09
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
Dzień Mamy ze SPARK
2018-05-08 13:25
Jedyna kobieta, u której każdy z nas ma zaciągnięty dług. Czuła, opiekuńcza, bezwarunkowo kochająca - Mama. Już niebawem będziemy obchodzić Jej święto, dlatego oprócz życzeń i czułych słów warto wyrazić wdzięczność podarkiem, który będzie Jej o nas zawsze przypominał.
Aleksandra Folczak laureatką BEST OFF 2018
2018-04-27 12:25
Aleksandra Folczak laureatką BEST OFF 2018
Magazyn pełen przekąsek
2018-04-25 10:28
FM Polska Sp. z o. o. – oddział FM Logistic, czołowego międzynarodowego operatora na rynku magazynowania, transportu i pakowania – podpisała umowę na obsługę w zakresie składowania i dystrybucji towarów do odbiorców w Polsce i za granicą z firmą Chipita Poland Sp. z o. o.
Kolporter otwarty na nowych ajentów
2018-04-24 10:56
W pierwszym kwartale 2018 r. Kolporter podpisał umowy z 64 nowymi ajentami. Część z nich już prowadzi saloniki prasowe, pozostali kończą szkolenia i lada dzień rozpoczną pracę.
Recykling w mojej naturze
2018-04-23 09:45
Wystarczy zrobić … porządek w szafie i oddać niepotrzebne ubrania, by wesprzeć działania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką
Czy wiesz, że…warto znać się na owocach i warzywach?
2018-04-18 10:31
Sezon na świeże owoce i warzywa właśnie się rozpoczyna, dlatego warto, aby częściej gościły na naszych talerzach. Razem z Netto zdradzamy kilka ciekawostek o podstawowych produktach, które na co dzień można znaleźć w dziale warzywno-owocowym, a które całkowicie mogą odmienić tradycyjne potrawy.
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera
2018-04-17 10:30
„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
Ruszają kolejne warsztaty „Sukces TO JA” – Czas na Wrocław!
2018-04-16 16:26
20 kwietnia 2018 r. we Wrocławiu odbędą się bezpłatne warsztaty dla kobiet w ramach ogólnopolskiego programu „Sukces TO JA”. Program skierowany jest do kobiet chcących powrócić na rynek pracy, znaleźć lepszą pracę lub zdobyć wiedzę oraz kompetencje niezbędne do tego, by założyć i prowadzić działalność gospodarczą bądź start-up.
Dokąd jedzie Wavelo, czyli jak (nie) korzystać z miejskiego jednośladu
2018-04-13 11:14
Wywożenie rowerów miejskich poza granice miasta i zamykanie ich na prywatnych posesjach – wraz ze stałym wzrostem liczby użytkowników, częstsze stają się także przypadki łamania regulaminu krakowskiego Wavelo. Jak radzi sobie w takich sytuacjach operator systemu?
Netto wystartowało z nowatorską kampanią „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”
2018-04-13 11:12
„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która promuje zdrowe nawyki żywieniowe. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy zdradzają swoje sprytne sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw.
Ruszył [m]spark – pierwszy polski akcelerator MarTech
2018-04-12 17:11
Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Chcesz rozwijać ją pod okiem ekspertów? Zgłoś się do programu akceleracyjnego [m]spark. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.
Edyta Górniak twarzą kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”
2018-04-11 12:01
Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Ucieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została twarzą marki ChiodoPRO.
Kolporter pozytywnie o rynku prasowym w 2017 r.
2018-04-10 10:05
Rośnie zainteresowanie czytelników czasopismami religijnymi oraz zajmującymi się zdrowiem i medycyną. Coraz chętniej sięgamy również po czasopisma dla pań oraz te, które zajmują się tematyką dom i ogród. To wnioski z opracowanego przez Kolportera podsumowania dystrybucji tytułów prasowych w 2017 r.
Rkantor.com najszybszym kantorem internetowym w rankingu Forbes
2018-04-10 08:03
Rkantor.com zwyciężył w niezależnym rankingu szybkości transakcji magazynu Forbes. Wyprzedził wszystkie kantory ze statusem Krajowej Instytucji Płatniczej w Polsce, w tym firmy uważane do tej pory za największych graczy.
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera
2018-04-03 13:14
Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.