Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Pan Groszek & Mięta - kolejna nowość od Pan Pomidor & Company
2018-06-14 12:15
Pan Pomidor & Co., producent świeżych zup oraz sosów, wprowadził do sprzedaży nowe wakacyjne danie. Pan Groszek & Mięta - zupa krem z dodatkiem orzeźwiających ziół to sezonowa oferta nie tylko dla tych, którzy nie mają czasu na gotowanie.
Bakotech startuje z nowym centrum szkoleniowym ADIT
2018-06-11 14:19
Kraków, dnia 7.06.2018 r. – Bakotech informuje, iż w związku z rozwojem firmy oraz potrzebą profesjonalnego edukowania w zakresie wybranych rozwiązań, rozpoczyna działalność szkoleniową, w ramach nowego centrum kompetencyjnego ADIT.
Bank Credit Agricole szkoli liderów NGO
2018-06-11 13:41
Wolontariusze z Banku Credit Agricole przeprowadzili warsztaty kompetencyjne dla przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wydarzenia odbyły się we współpracy z Fundacją Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu.
Valkea przedstawia nową odsłonę magazynu „Pure Prestige” firmy Oceanic SA
2018-06-11 13:35
Valkea Media, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z firmą Oceanic SA – jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.
Logistyka na blogu 360 stopni
2018-05-30 10:43
FM Logistic uruchamia blog: 360°Logistic – nowy wymiar łańcucha dostaw. W ten sposób firma zamierza prezentować opinie, komentarze oraz publikacje dotyczące tzw. logistyki przyszłości.
Brand New Heaven dla sieci sklepów NETTO
2018-05-29 14:17
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, promującą zdrowe nawyki żywieniowe i ofertę sieci sklepów NETTO. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO.
Copacking – w sercu łańcucha dostaw
2018-05-29 14:09
FM Logistic rozwija współpracę z ekspertami od opakowań i liderami nowych technologii. Celem jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów którzy chcą interakcji i więcej zabawy podczas zakupów w sklepie. Wraz z rozwojem rynku firma zmienia swoją ofertę copackingu.
nawyki Prezesów, przez które firmy tracą miliony
2018-05-28 15:55
Wielozadaniowość, nadmierna kontrola i brak zaufania, nieprzemyślane zakupy, brak wiedzy o firmie, niedostępność, obawa przed zmianami - oto destrukcyjne nawyki Prezesów i zarządzających, przez które firmy często tracą pieniądze. Na szczęście nawyki można zwalczać, a pierwszym krokiem zawsze powinno być ich zidentyfikowanie.
SPARK SILVER JEWELRY we współpracy z projektantem gwiazd
2018-05-28 12:30
Tomasz Olejniczak twórca marki TOMAOTOMO swoją ostatnią kolekcję #LaDorothée zadedykował Mamie. Marka SPARK SILVER JEWELRY na zaproszenie TOMAOTOMO przygotowała, stworzoną specjalnie na potrzeby pokazu, kolekcję biżuterii z luksusowymi kryształami Swarovski Crystals.
Nowe akcje samplingowe w sieci Kolportera
2018-05-28 10:24
W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita.
Kobieca sieć wsparcia dla przedsiębiorczości lekarstwem na bezrobocie ?
2018-05-25 10:49
Wg danych GUS poziom bezrobocia obniża się, spada także aktywność zawodowa kobiet. Zaraz po wprowadzeniu programu „Rodzina 500 plus“ eksperci z Instytutu Badań Strukturalnych oszacowali, że z rynku pracy wycofało się ok 50.000 kobiet!
Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów „Złotej Słuchawki” i „Telemarketera Roku” 2018
2018-05-25 10:21
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową.
„5 Hot Wings za 5 zł!” Pikantna oferta już od wtorku w KFC
2018-05-23 12:47
Już dziś startuje nie lada promocja dla fanów ostrzejszych smaków w restauracjach KFC! Nowa oferta „5 Hot Wings za 5 zł” to aż 5 porcji kurczaka w niepowtarzalnej, aromatycznej i chrupiącej panierce KFC za jedynie 5 zł!
Kolporter poszerza ofertę biletów
2018-05-23 12:47
Bilety na koncerty i festiwale, wydarzenia kulturalne i sportowe, targi, a nawet wejściówki do różnych obiektów będzie można nabyć w salonikach Kolportera. To efekt umowy, którą spółka podpisała z firmą Fincerto Sp. z o. o. – właścicielem portalu KupBilet.pl.
PEPSICO OGŁASZA DRUGĄ EDYCJĘ PROGRAMU NUTRITION GREENHOUSE
2018-05-21 12:52
Firma PepsiCo ogłasza drugą edycję swojego programu Nutrition Greenhouse. Ten innowacyjny inkubator przedsiębiorczości został stworzony z myślą o odkrywaniu i wspieraniu firm, które mogą zrewolucjonizować odżywianie.
SEPHORA i Sukces Pisany Szminką łączą siły !
2018-05-15 12:51
Limitowana edycja szminki LipStories, która wesprze program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA właśnie trafiła do perfumerii Sephora w całej Polsce.
Gaming coraz popularniejszy
2018-05-14 11:44
Rośnie popularność gier i produktów gamingowych w salonikach Kolportera. Z danych za pierwszy kwartał br. wynika, że spośród klientów odwiedzających saloniki w tym okresie blisko 200 tysięcy kupiło jakiś produkt z tej kategorii.
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
2018-05-10 10:09
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.