Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

AgriTech Hub i technologie dla rolnictwa w 5. edycji MIT Enterprise Forum Poland
2018-06-19 09:20
Trwa nabór do 5. edycji MIT Enterprise Forum Poland, jednego z największych na polskim rynku akceleratorów dla startupów technologicznych. Po raz kolejny zostanie w nim zrealizowana ścieżka Agri-tech wspierana przez fundusz AgriTech Hub. Projekty można zgłaszać do 10 lipca 2018 roku.
Kolporter rozwija Strefę Książki
2018-06-18 13:21
Ostatnie badania czytelnictwa w Polsce, przeprowadzone przez Bibliotekę Narodową, wykazały, że 38% Polaków czyta książki. Według analiz sprzedaży, w sieci saloników Kolportera, klienci chętnie kupują książki latem. Na tę porę roku przygotowywane są specjalne oferty i promocje.
Polskie serwisy internetowe z bazami danych
2018-06-18 09:11
Początki serwisów z bazami danych w Internecie sięgają końca ubiegłego stulecia, a pierwsze tego typu serwisy obejmowały dane o nauce polskiej. Można było w nich znaleźć informacje o placówkach naukowo-badawczych, wyższych uczelniach, pracownikach naukowych oraz kalendaria przedsięwzięć i konferencji naukowych.
Credit Agricole strategicznym partnerem trasy koncertowej Dawida Podsiadło
2018-06-15 14:25
Pięć miast, pięć koncertów i całkiem nowa muzyka – Dawid Podsiadło rusza w solową trasę koncertową! Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole, który współpracuje z artystą od wiosny tego roku.
Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!
2018-06-13 17:18
Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.
Propozycje wydawnicze na Mundial
2018-06-13 13:25
W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej oferta dystrybucyjna Kolportera poszerzyła się o publikacje, przygotowane przez wydawców z myślą o kibicach.
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
2018-06-13 10:06
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej?
Nowy Mistrz Polski IV Regat Youtuberów! Zacięta walka!
2018-06-12 10:58
W miniony weekend, na Mazurach, odbyła się IV edycja żeglarskich Mistrzostw Polski YouTuberów o Puchar Róży Wiatrów. Do rywalizacji przystąpiło łącznie 60 internetowych twórców podzielonych na 12 załóg. Jednak zwyciężyć mogła tylko jedna z nich. Na najwyższym podium stanęła ekipa Agnieszki Grzelak !
Bakotech startuje z nowym centrum szkoleniowym ADIT
2018-06-11 14:19
Kraków, dnia 7.06.2018 r. – Bakotech informuje, iż w związku z rozwojem firmy oraz potrzebą profesjonalnego edukowania w zakresie wybranych rozwiązań, rozpoczyna działalność szkoleniową, w ramach nowego centrum kompetencyjnego ADIT.
Valkea przedstawia nową odsłonę magazynu „Pure Prestige” firmy Oceanic SA
2018-06-11 13:35
Valkea Media, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z firmą Oceanic SA – jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Valkea jest odpowiedzialna za opracowanie i wydanie nowej odsłony magazynu „Pure Prestige”.
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
2018-06-11 13:16
NapoleonCat – platforma do zarządzania komunikacją w social media – postanowiła przeanalizować udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych w Polsce. Pod lupę wzięto użytkowników Facebooka, Instagrama oraz Messengera. Kim są osoby korzystające z tych serwisów? Odpowiedź poniżej.
TRZEŹWO MYŚLĘ - odpowiedzialnie w warszawskich lokalach
2018-06-08 14:22
British Bulldog Pub, Chicago’s Bar&Grill, Klub Explosion, Królestwo Wwa – co łączy te warszawskie lokale? To właśnie w nich, 9 czerwca, fani dobrej zabawy będą mogli wziąć udział w inauguracji kampanii TRZEŹWO MYŚLĘ, zwracającej uwagę na świadomą i odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
Fundusze Simpact i AgriTech Hub inwestują w ThermoEye – system wczesnego wykrywania chorób u zwierząt.
2018-06-08 11:46
Fundusze Simpact – oparty na idei impact investing, oraz AgriTech Hub – skierowany do branży rolno- spożywczej, zainwestowały w projekt ThermoEye. Wartość całej inwestycji wynosi 1,5 mln PLN. Kapitał zostanie wykorzystany na dalszy rozwój technologii i wprowadzenie produktu na rynek.
Mint Media dla marki Meizu
2018-06-07 11:12
Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.
Case study: Senuto i Pracuj.pl, czyli jak wygenerować 100 tys. odsłon miesięcznie
2018-06-07 09:39
Dzięki wykorzystaniu koncepcji topical authority w praktyce oraz zastosowaniu algorytmów dostarczonych przez Senuto, w serwisie Pracuj.pl wygenerowano 100 tys. wizyt miesięcznie. Jak udało się osiągnąć tak dużą liczbę? Czym jest topical authority oraz jak wyglądał proces współpracy?
Rusza kampania telewizyjna dla nowej kolekcji farb Beckers
2018-06-06 14:26
Wystartowała kampania telewizyjna marki Beckers promująca nową kolekcję farb - Beckers Designer Collection. Spoty emitowane są w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Wiernik Pro, zakupem mediów zajął się natomiast dom mediowy Arena Media.
Jak zdobyć serca millenialsów?
2018-06-05 09:15
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić?
Starbucks - Aroma Lab, Coffee Pairing i Latte Art w szczytnym celu
2018-06-04 15:47
Pogłębili swoją wiedzę na temat kawy jednocześnie wspierając młodzież z domów dziecka. W piątek 25 maja odbyły się po raz pierwszy specjalne charytatywne warsztaty kawowe zorganizowane przez Starbucks.