Kategoria

Wyszukiwarka

Region

4 rzeczy, których nie wiedziałaś o outletach

2019-08-29 13:49:16
Outlety nie tylko oferują niższe ceny markowych ubrań, ale wychodzą również naprzeciw redukcji zanieczyszczeń przemysłowych i dbaniu o środowisko. Istnieją nie tylko stacjonarnie, ale też w internecie. Pozwalają na znalezienie tej jednej jedynej odzieżowej perełki. Sprawdź, czy znasz ich wszystkie zalety!

Czy mamy problem z dostępnością ubrań? Zdecydowanie nie. Wystarczy znaleźć najbliższą galerię. Zewsząd otaczają nas sieciówki, krzykliwe sklepowe wystawy, asortymenty zmieniające się nawet co miesiąc, a nie tylko z nadejściem nowego sezonu. Z powodu tego przesytu pojawia się pytanie – jak świadomie i dobrze robić zakupy? Jak nie przepłacać? Na ratunek przychodzą outlety. Takie sklepy niosą ze sobą wiele korzyści. Ale czy na pewno znasz je wszystkie?

 

NIŻSZA CENA, TA SAMA JAKOŚĆ

Nie oszukujmy się, podczas zakupów większość z nas zwraca uwagę przede wszystkim na cenę. O ile kupowanie wyjątkowo drogich ubrań high-endowych projektantów jest rozumiane to swego rodzaju inwestycja, to o ubraniach z sieciówek nie możemy tego powiedzieć. Warto zatem zainteresować się miejscami, gdzie możemy nabyć markową odzież w najlepszej relacji jakości do ceny.

 

Możliwość zakupu oryginalnych ubrań w nieco niższych cenach oferują nam właśnie outlety. Nie oznacza to, że produkty są uszkodzone lub mają wady fabryczne. Ma to raczej związek z zasadami opróżniania przestrzeni magazynowych i chęcią wyprzedania tego, co już zostało wyprodukowane. Obecnie outlety stały się tak popularną formą sprzedaży, że poświęca się im dedykowane centra handlowe. Jednym z nich jest sieć Designer Outlet. W galeriach zlokalizowanych na obrzeżach miast (m.in. Warszawy czy Gdańska) na klientów czekają same promocyjne oferty.

 

NOWE KOLEKCJE (i nie tylko)

Zastanawiałaś się kiedyś, jak i na jakich zasadach ubrania trafiają do outletów? Sklepy tego typu bazują na produktach, które nie zostały sprzedane w największych salonach marki. Wprowadzają również na nowo do sprzedaży rzeczy, które zostały zwrócone i nie mogą już wrócić do regularnej oferty. Kupując w outletach, nie musisz więc martwić się o bycie niemodnym!

 

Mitem jest również stwierdzenie, że w outlecie wybór rozmiarów jest bardzo ograniczony. Do sklepów ze sprzedażą promocyjną trafiają także nadwyżki produkcyjne. Dzięki temu outletowy asortyment jest niezwykle szeroki i uniwersalny – znajdziemy w nim wszystko od butów, nakryć głowy, aż po kostiumy kąpielowe i bieliznę, a nawet ubrania dla dzieci. I to często z aktualnych kolekcji sklepowych!

 

NIE TYLKO STACJONARNIE

Nie przepadasz za długimi spacerami po galerii albo uważasz, że przymierzanie i oglądanie wszystkiego zajmuje zbyt wiele czasu? Nie umiesz się odnaleźć w dużych przestrzeniach? Spokojnie. Outletowy trend świetnie przyjął się również w internecie. Obok najbardziej znanych sklepów internetowych powstały również te, które w swoim asortymencie posiadają marki premium w okazyjnych cenach. Dolce & Gabbana, Christopher Kane, Red Valentino czy nawet Fenty Puma by Rihanna – te i wiele innych brandów znajdziemy w katalogu sklepu internetowego, który w wygodny sposób pozwoli nam przejrzeć wszystkie produkty bez wychodzenia z domu.

 

Dobrym przykładem internetowego outletu jest remixshop.com, który oprócz wyjątkowej oferty, pozwala swoim klientom na sprzedawanie starych ubrań. Funkcjonuje zatem również na zasadzie second-handu, co wpisuje się w popularne ostatnio działania less waste.

  

WSZYSTKO DLA ŚRODOWISKA

Producenci odzieży znajdują się na drugim miejscu pod względem emisji zanieczyszczeń, zaraz po przemyśle paliwowo-energetycznym. Ale możesz z tym walczyć.  Nie tylko wybieranie ubrań z drugiej ręki może przyczynić się do zmiany stanu rzeczy. Korzystając z outletów, dajemy drugie życie ubraniom, które normalnie zostałyby zniszczone.  Poza tym im mniej nowych, markowych ubrań kupimy, tym mniej produkować ich będą giganci rynku odzieżowego, a co za tym idzie, wpłyniemy poziom zanieczyszczeń, które produkują.

Kategorie: Moda, Zakupy
Dodał: Personal PR