Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Agencja Harbingers zaskakuje odświeżonym wizerunkiem

2019-10-30 09:32:12
Od dziś krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowy, odświeżony wizerunek. Zmianie uległy takie elementy identyfikacji marki, jak wygląd strony internetowej, logo oraz herb. Jak jest cel redesignu i co poprzez zmiany chce zakomunikować Harbingers?

Od dziś krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowy, odświeżony wizerunek. Zmianie uległy takie elementy identyfikacji marki, jak wygląd strony internetowej, logo oraz herb. Jak jest cel redesignu i co poprzez zmiany chce zakomunikować Harbingers?

„Poprzez ciągły, odważny rozwój, dawać Tobie i nam wartość i spełnienie” – to hasło przyświeca agencji, która od ponad dwóch lat walczy dla sklepów e-commerce, producentów, eksporterów i korporacji o ich dynamiczny wzrost i pozycję lidera online.

Potrzeba ciągłego rozwoju i niechęć do stagnacji wpisane są w DNA Harbingers, stąd też pomysł na zmianę identyfikacji wizualnej samej agencji. Celem odświeżenia wizerunku jest komunikacja dopasowana do tych, którzy, podobnie jak Harbingers, nie boją się odważnych decyzji i chcą być liderem w swojej branży.

Innowacja, doświadczenie, odwaga

 

Jak tym razem zaskakuje nas agencja, która nie boi nazywać się e-commerce #GameChangers? Nowa szata graficzna jeszcze mocniej podkreśla charakter marki. Jak przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers:

W naszej poprzedniej identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na doświadczeniu, a dziś dodajemy nowoczesność i odwagę. Odświeżony wizerunek agencji to połączenie profesjonalizmu, skuteczności oraz innowacji. Takie zestawienie znakomicie oddaje naszą osobowość oraz podkreśla przywiązanie Harbingers do technologii i sztuki marketingu cyfrowego.

Jak dodaje CEO Harbingers, to, co aktualnie można podziwiać na stronie internetowej agencji, to jedynie czubek góry lodowej – kluczowa zmiana to redefinicja wartości Harbingers:

W ciągu ostatnich dwóch lat nasz zespół powiększył się o kilkudziesięciu specjalistów. Realizujemy projekty w Polsce i na świecie dla najbardziej ambitnych marek, m.in. Castoramy, Capgemini, Oknoplast, 4F, TALLY WEiJL, Dr.Max, Kare Design. Tylko w tym roku otrzymaliśmy 5 nominacji do European Search Awards, 2 nominacje do Google Premier Partner Awards i 3 nominacje w International Performance Marketing Awards – w tym dla najlepszej agencji na świecie. Możemy pochwalić się skutecznością, doświadczeniem, nie brak nam ambicji. Wraz z rozwojem Harbingers zmieniły się również nasze wartości, które pielęgnujemy i wspieramy w organizacji.

Efekty zmian podziwiać można na stronie internetowej agencji: harbingers.io

Więcej informacji:     

Anna Jasion | email: jasion@harbingers.io | mobile: 577 363 768

Kategorie: Reklama, Media
Dodał: Harbingers