Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Aplikacja pełna ziarenek kawy

2018-10-25 13:09:32
Costa Coffee wprowadza zdigitalizowaną wersję programu lojalnościowego Costa Coffee Club. Sieć kawiarni za sprawą smartfonów i Costa App napełni nasze kieszenie wirtualnymi ziarenkami kawy. Aplikacja będzie dostępna od początku października bieżącego roku.

Costa Coffee wprowadza zdigitalizowaną wersję programu lojalnościowego Costa Coffee Club. Sieć kawiarni
za sprawą smartfonów i Costa App napełni nasze kieszenie wirtualnymi ziarenkami kawy. Aplikacja będzie dostępna od początku października bieżącego roku.

 

Sieć kawiarni nie tylko dbając o najwyższą jakość swoich produktów stara się w najlepszy możliwy sposób dostosowywać do potrzeb swoich gości. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom stworzyła Costa App – aplikację, która zastąpi dotychczasową wersję systemu zbierania punktów tzw. ziarenek. Już niedługo w kawiarniach Costa Coffee za każdy zakupiony napój przygotowany przez baristę klientom będzie naliczane jedno ziarenko. Zaś przy zakupie kawy wraz z kanapką lub ciastem gość kawiarni uzyska 2 cyfrowe ziarenka.

W celu zoptymalizowania programu lojalnościowego Costa Coffee dokonała fundamentalnych zmian w funkcjonowaniu dotychczasowego systemu. Całkowicie nowa postać Costa App to nie tylko wygoda dla klientów powszechnie korzystających z aplikacji mobilnych, ale również moc nowych funkcji i niespodzianek. Costa Coffee Club od teraz będzie opierać działanie programu na 5 filarach, m.in. aplikacji mobilnej, gdzie nowo rejestrujący się goście otrzymają na start atrakcyjny pakiet 7 ziarenek oraz 5 kuponów o łącznej wartości 15 zł.  Zaś dzięki indywidualnie przypisanemu klientowi kodowi QR w łatwy sposób zamienimy zebrane przez nas 14 ziarnek na darmowy napój przygotowany przez baristę. Zatem wystarczy tylko 7 wizyt w lokalu Costa Coffee i zakup każdorazowo kawy z kanapką bądź ciastem, aby odebrać nagrodę. Ponadto za sprawą funkcji geolokalizacji w aplikacji znajdziemy najbliższą kawiarnię w okolicy.

Wśród fundamentów nowego systemu można znaleźć również usprawnienia wspierające kontakt z klientami.
Od października goście kawiarni Costy będą mogli zgłaszać swoje uwagi dotyczące programu lojalnościowego do call centre, zaś udoskonalenie komunikacji z beneficjentami aplikacji zapewni wprowadzenie nowego systemu zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo wszystkie ważne dla gości informacje będą dostępne na nowej, odświeżonej stronie internetowej kawiarni.

Co jednak z miłośnikami starej wersji systemu? Posiadacze kart stempelkowych i plastikowych zebrane przez siebie punkty mogli wykorzystać do 24 września. Właściciele niewykorzystanych punktów zgromadzonych na kartach plastikowych mogą je przenieść na aplikację. Aby punkty z kart plastikowych znalazły się na koncie w Costa App należy dokonać rejestracji w nowym programie poprzez aplikację lub stronę www www.costacoffee.pl/coffee-club, podając adres email oraz numer swojej karty plastikowej. Zasady przeliczania zostały zakomunikowane w dniu 25.09.2018., a aplikacja Costa będzie dostępna w App Store oraz Google Play z początkiem października.

Nowy program obejmuje tylko kawiarnie.

Dodał: Garden of Words