Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018

2018-04-11 12:39:48
Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center.

W najnowszym wydaniu Biuletynu (BOK 3-4/2018) publikujemy wywiad z Marcinem Sosnowskim, Przewodniczącym Jury Konkursu. „…Celem (…)  jest promocja najwyższych standardów działania w zakresie marketingowej i obsługowej komunikacji z klientami realizowanej poprzez zdalne kanały kontaktu. Chcemy wybierać i pokazywać te firmy i tych ludzi, którzy doskonalą sposób komunikacji z rynkiem mając na uwadze zarówno etykę i rzetelność postępowania wobec klienta, jak i cele biznesowe organizacji…” – mówi Marcin Sosnowski.

W najnowszym Biuletynie zastanawiamy się też nad tym czy i gdzie są granice w obsłudze klienta
i jaki wpływ na procesy obsługowe może mieć zarządzanie organizacją.     

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu obsługi Klienta dostępne są pod adresem:

http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare/
Dodał: CCMS