Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Co powinna zawierać strona internetowa małej firmy?

2018-05-28 13:02:58
Tworzenie stron internetowych wcale nie jest sprawą prostą o czym wiedzą wszyscy ich projektanci tacy jak labcreation.pl. Jak powinna wyglądać strona internetowa niewielkiej firmy? Co powinna zawierać? Jakie działy są w tym przypadku obowiązkowe.

Dobrze zaprojektowana strona www małej firmy
Przede wszystkim zawsze na stronie głównej powinna znaleźć się dobrze widoczna nazwa firmy i dosłownie jedno zdanie określające czym się zajmuje. Internauci nie lubią się domyślać - lubią jasny i prosty przekaz. Ponadto treść każdej podstrony powinna być widoczna bez potrzeby jej przesuwania w dół. Z kolei menu dostępnych podstron powinno znajdować się na górze, najlepiej obok nazwy danej firmy. Akapity i nagłówki muszą być krótkie i chwytliwe. Dzisiaj długie teksty niestety wiele osób zniechęcają.

Elementy obowiązkowe strony www małej firmy
Jeśli w firmie co jakiś czas pojawiają się aktualności, które mogą być ciekawe dla odbiorców, warto zamieścić je w osobnym dziale lub na stronie głównej. Jednak nie jest to opcja obowiązkowa. Bardzo ważny jest zawsze dział Kontakt, który powinien zawierać adres firmy, numer telefonu, adres email, numer konta bankowego, REGON, godziny otwarcia czy mapę z lokalizacją. Dobrze jest poinformować internautów jak można dojechać pod wskazany adres, podając informację o zlokalizowanych niedaleko przystankach itd. Bardzo popularne jest również umieszczenie na stronie specjalnego formularza kontaktowego. To szansa na nawiązanie przez potencjalnego klienta kontaktu z firmą bez konieczności otwierania poczty mailowej.

Co musi znaleźć się na firmowej stronie www?
Klienci cenią sobie również dział zwany FAQ - co oznacza z angielskiego najczęściej zadawane pytania. Tam zamieszcza się odpowiedzi na pytania najczęściej kierowane do firmy wraz z wyczerpującymi odpowiedziami. Zamiast więc pisać maile czy dzwonić internauci mogą zapoznać się z odpowiednim działem. Dzisiaj kluczem do sukcesu jest wysoka pozycja strony w wyszukiwarce. Dlatego warto na stronie nawet niewielkiej firmy umieścić dział Artykuły. W nim powinny znaleźć się artykuły związane z daną branżą. To kluczowe z punktu widzenia pozycjonowania. Oprócz tego na każdej witrynie firmowej musi znaleźć się informacja o samej firmie. Zwykle jest to umieszczone na stronie głównej lub w zakładce O nas. To jeden z najważniejszych elementów każdej firmowej strony internetowej. Tam należy opisać kiedy firma powstała, czym się zajmuje i z kim współpracuje.

Co jeszcze powinna zawierać witryna firmowa?
Jeśli jest to uzasadnione w dziale Galeria lu Portfolio warto umieścić dotychczasowe prace czy realizacje. Do każdej fotografii dobrze jest dołączyć kilka zdań tekstu na temat danej zlecenia. Internauci doceniają również referencje od klientów i partnerów biznesowych. Ostatnim, bardzo ważnym elementem jest przykładowy cennik. To o tyle istotne, że pozwala zaoszczędzić sporo czasu potencjalnym klientom. Często bowiem zbyt wysoka cena jest elementem, z powodu którego nie decydują się na współpracę z daną firmą.

Sprawdź to tworzenie sklepów internetowych.

Kategorie: Komputery
Dodał: labcreation labcreation