Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Dlaczego nadal warto inwestować w pozycjonowanie stron www?

2018-07-30 09:01:23
Nie wiesz na co przeznaczyć swój budżet marketingowy? Czy lepiej zainwestować w działania w mediach społecznościowych a może w płatne reklamy AdWords? W tym artykule postaramy się was przekonać, że to SEO jest nadal najlepszą inwestycją pod względem marketingowym.

Specjaliści od marketingu mają trudne zadanie. Przy ograniczonym budżecie muszą postarać się osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Wielu z nich zastanawia się zatem czy inwestycja w SEO jest nadal opłacalna i czy nie lepiej przeznaczyć te środki na płatne reklamy Google. Jak pokazuje jednak rzeczywistość pozycjonowanie nadal ma się bardzo dobrze i co najważniejsze – rzeczywiście działa. W tym artykule podpowiemy wam zatem dlaczego nadal warto inwestować w SEO.

Pozycjonowanie stron www daje nadal dużo większe możliwości niż płatne formy reklamy. Nawet największe serwisy pozyskują lwią część swojego ruchu na stornie poprzez organiczne wyniki wyszukiwania. SEO to zatem dobra inwestycja. Pozostaje tylko kwestia czy jest to inwestycja długotermnowa. Na cały proces pozycjonowani składa się wiele czynników i większość z nich mimo zmian algorytmu Google nadal jest niezmienna. Wzmacnianie danej domeny to ciągły proces którego efekty na zawsze zostają. Prowadzone działania z zakresu SEO nie znikną zatem od razu po ich zaprzestaniu a strona może stracić jedynie kilka pozycji.

Dodatkowo tak zwane pozycjonowanie szerokie to znakomity sposób aby zwiększyć konwersję bez ponoszenia ogromnych wydaktów na płatne reklamy. Wybicie się na pierwszą stronę wyników wyszukiwania na popularne frazy jest zazwyczaj mało prawdopodobne. Nie znaczy to jednak, że klienci wpisują jedynie takie. Często szukają oni specyficznego produktu. Tutaj właśnie do gry wkracza pozycjonowanie szerokie. Szukając bowiem interesującego nas telwizora nie wpisujemy jedynie ,,telewizor led” ale podajemy zarówno markę, wielkość jak i na przykład kolor. Optymalizując stronę pod tego kątem wyszukiwań będziemy zatem w stanie generować konwersję.

Na sam koniec warto nadmienic iż według wszystkich dostępnych badań pozycjonowanie stron ma nadal największy wskaźnik wzrostu ze wszystkich innych metod marketingowych.

Co prawda w krótkiej perspektywie czasu pozycjonowanie jest mniej opłacalne ale już w perspektywie długo terminowej to właśnie ten sposób marketingu sprawdza się najlepiej.

Kategorie: Reklama
Regiony: małopolskie
Dodał: Jarek Jarkowski