Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Dzień Dziecka na cyfrowym ekranie

2018-05-30 09:27:55
Czerwiec witamy Międzynarodowym Dniem Dziecka, ważnym nie tylko dla najmłodszych ale także ich najbliższych, którzy chcą sprawić im radość. W tym okresie szczególnie oblegane są sklepy z dziecięcym asortymentem, które w tym czasie cieszą się najlepszymi wynikami. Jak zachęcić klientów do wybrania konkretnego sklepu?

Zbuduj zaangażowanie

Chcesz stworzyć niezapomnianą kampanię - bierz przykład z najlepszych. Stwórz ją razem z odbiorcami. Zainspiruj się kampanią Disneya na nośnikach DOOH, która w zabawny i nieoczekiwany sposób zachęciła klientów galerii do „Pokazania swojej Disneyowej strony”. Przekaz opierał się na elementach rozszerzonej rzeczywistości, dzięki którym realizatorzy mogli naśladować i wchodzić w interakcję z uczestnikami zabawy za pośrednictwem wielopoziomowego studia zbudowanego za fasadą. Mickey, Minnie, Goofy, Anna, Elsa, Olaf i inne postacie Disneya znajdujące się za białym ekranem naśladowały ruch przechodniów. Pod koniec imprezy, postacie zostały ujawnione publiczności.

 

Całe wydarzenie zostało nagrane, a film „Disney Side Shadows” został udostępniony szerszej publiczności. Video obejrzano ponad 300 milionów razy i udostępniono ponad 5,9 miliona razy na całym świecie. Badanie przeprowadzone przez Unruly okrzyknęło film „Disney Side Shadows" drugą najczęściej udostępnianą reklamą w 2015 roku.

video: https://player.vimeo.com/video/118716757?app_id=122963

 

Przenieś odbiorców do magicznego świata

Kolejna niezwykła kampania Disneya została przeprowadzona na ulicach Singapuru. W ramach kampanii „Disney Junior Magical Moments” firma Disney Junior Asia uruchomiła akcję promocyjną na cyfrowych nośnikach DOOH. Film wyświetlany na ekranach zamontowanych przy wiatach przystankowych przeniósł odbiorców do magicznego świata Disneya oraz wzbudził radość u rodzin i małych dzieci. Emitowany spot dawał złudzenie szyby ukazującej drogę znajdującą przed przechodniami. W momencie, w którym odbiorcy kierowali wzrok w stronę cyfrowego ekranu, dynamiczny plakat nabierał barw, a odbiorcy spoglądając na niego mogli zaobserwować niesamowite zjawiska. Ich oczom ukazywały się lądujące statki kosmiczne, przepływające obok nich syreny, latające wróżki oraz Myszkę Micky, zapraszającą ich do pozowania do niezwykłych zdjęć.

 

Materiał zgromadzony podczas dwudniowego wydarzenia „Augmented Reality” został udostępniony na żywo na kanale Disneya, który prowadził transmisję z wydarzenia w Internecie i mediach społecznościowych.  

video: https://player.vimeo.com/video/183320037?app_id=122963

 

Zapewnij odbiorcom niezapomniane wrażenia

Równie kreatywną kampanię w 2017 roku przeprowadziła telewizja Sky Q, w której odbiorcy siedząc na kanapie wybierali za pomocą polecenia głosowego swój ulubiony program i obserwowali, jak wybrane postacie pojawiają się na ekranie tuż obok nich. To niepowtarzalne doświadczenie zostało stworzone dla stacji Waterloo przy użyciu najnowocześniejszej technologii w połączeniu z cyfrowym ekranem OOH.

 

Podczas tygodniowej zabawy, do uczestników, którymi byli zarówno dorośli, jak i dzieci, rozesłano aż 1429 zdjęć z tego wydarzenia.

video: https://vimeo.com/243318973?ref=fb-share

 

Diana Polska - Marketing & PR Manager w MyLED, odpowiedzialna m.in. za public relations, budowanie komunikacji marketingowej firmy oraz kreowanie kampanii na nośnikach DOOH, dostosowanych do potrzeb klientów. Pasjonuje się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi wykorzystywanymi w cyfrowej reklamie OOH oraz tworzeniem pozytywnego wizerunku marki.

Kategorie: Media
Tagi: reklama, MyLed, DOOH
Dodał: KnowledgeHub