Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Holenderskie wzornictwo w projektach Villeroy & Boch – nowa odsłona kampanii Bathroom Poetry

2016-08-18 16:44:19
Najnowsza odsłona kampanii Bathroom Poetry pokazuje, że w designie najważniejszy jest człowiek. Bo o doskonałym wzornictwie decyduje przede wszystkim komfort użytkownika. Holenderski duet Chris Hegeman i Johan de Groot udowadniają to w łazienkowych projektach dla Villeroy & Boch.

W kampanii Bathroom Poetry Villeroy & Boch prezentując sylwetki projektantów mody i designu, pokazuje różne spojrzenia na wzornictwo. Bohaterem najnowszego cyklu został holenderski duet Chris Hegeman oraz Johan de Groot – projektanci, dla których najważniejszy jest komfort użytkownika. Ich projekty utrzymane w tradycji Dutch Design, typowego wzornictwa holenderskiego, są minimalistyczne i nowoczesne, a ich funkcjonalność jest przemyślana w najdrobniejszym szczególe. Na styl projektantów wpływają również wielcy architekci: Ray i Charles Eamesowie oraz Zaha Hadid. Holendrzy w centrum uwagi zawsze stawiają człowieka. Dlatego walory praktyczne są dla nich tak samo ważne, jak estetyka. „Design to dla mnie więcej niż nadawanie przedmiotom formy. Produkty muszą nie tylko dobrze wyglądać, lecz również  niezawodnie działać” – twierdzi Chris Hegeman.

Chris Hegeman i Johan de Groot od kilku lat tworzą łazienkowe kolekcje dla Villeroy & Boch, które mogą poszczycić się Oscarem designu – Red Dot Award czy równie prestiżową iF Design Award. W ich portfolio znajdują się m.in. wanny Loop&Friends o ergonomicznych kształtach i różnych możliwościach montażu, które można dopasować i do małej łazienki, i do rodzinnego salonu kąpielowego; purystyczne wanny Squaro Edge 12, w których lekkość łączy się z wyrazistymi liniami, a znakiem szczególnym jest zaledwie 12-milimetrowy rant; superpłaskie brodziki Architectura MetalRim, których powierzchnia jest wyjątkowo stabilna i wytrzymała; a także minimalistyczna ogrodowa wanna spa Just Silence z zaawansowaną technologią hydromasażu zapewniającą miejsce nawet dla pięciu osób.

W pierwszej odsłonie cyklu Bathroom Poetry Villeroy & Boch inspirował do poszukiwania stylu wraz z postaciami ze świata mody: hołdującym klasyce duetem Kaviar Gauche, ceniącym nowoczesne formy Kilianem Kernerem oraz wielbicielką natury Tatianą Patitz. Tegoroczną kampanię zainaugurowała projektantka Gesa Hansen, która dla Villeroy & Boch zaprojektowała kolory umywalek Artis. Bohaterem najnowszej odsłony został holenderski duet: Chris Hegeman i Johan de Groot.

 

Kategorie: Dom
Dodał: Konkret PR