Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem

2019-06-04 10:51:32
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.

Szkolenia miały charakter analizy przypadków (case studies) odwołujących się do takich zagadnień jak:

  • Trudny klient
  • Błędy w komunikacji z klientem
  • Prolongata płatności
  • Obsługa skarg i reklamacji
  • Współpraca w zespole

Szkolenia przeprowadzone przez CCMS w maju 2019 są kontynuacją  współpracy z La Lorraine Polska, która w ubiegłych latach obejmowała także szkolenia indywidualne w obszarze udoskonalania  właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole. 

 

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

 

tel.:  519 070 003

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

Dodał: CCMS