Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Kent Fogh Petersen, dyrektor generalny Netto Polska, osobowością polskiego handlu

2017-05-19 12:30:20
Kent Fogh Petersen został laureatem prestiżowej nagrody Hermes, przyznawanej przez magazyn „Poradnik Handlowca”. Dyrektora generalnego sieci sklepów Netto uhonorowano tytułem „Osobowość Handlu”.

Kapituła konkursu na podstawie opinii zebranych od dostawców i producentów branży FMCG przyznała Hermesa „Poradnika Handlowca” Kentowi Fogh Petersenowi w kategorii „Osobowość Handlu”. Dyrektor generalny sieci sklepów Netto został szczególnie doceniony za postawę, którą konsekwentnie od lat prezentuje w relacjach z otoczeniem, partnerami biznesowymi, a także ze swoimi pracownikami. Jury wzięło również pod uwagę ogromne doświadczenie Kenta Fogh Petersena w dziedzinie handlu oraz jego wkład w zrównoważony rozwój i budowanie pozycji marki Netto w Polsce.

- Osoby, które poprosiliśmy o wyrażenie opinii, podkreślały charyzmę Kenta Petersena i jego pozytywne nastawienie – podkreśla Jacek Ratajczak, redaktor naczelny „Poradnika Handlowca”. – To niezwykle ważne cechy w branży handlowej. W sprawach biznesowych charakteryzuje go uczciwe podejście do partnerów biznesowych oraz transparentność działań.

W skład kapituły podejmującej decyzję o wygranych wchodzą: Renata Juszkiewicz, prezes Zarządu POHiD, Tadeusz Zagórski, prezes Zarządu NRZHiU, Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny Polskiej Izby Handlu, Wiesław Generalczyk, prezes Wydawnictwa „Generalczyk”, Jacek Ratajczak, redaktor naczelny „Poradnika Handlowca”.

 „Poradnik Handlowca” nagrody Hermes przyznaje od 2005 r. Statuetki i tytuły otrzymują przedstawiciele różnych formatów handlu, firmy dystrybucyjne, detaliczne, niezależni właściciele sklepów, a w ostatnich latach osoby, które wywarły istotny wpływ na rozwój branży, tak jak w przypadku Kenta Fogh Petersena.

Oficjalne wręczenie nagrody odbyło się 11 maja podczas uroczystej Gali w Auli Artis w Poznaniu. Netto Polska została nagrodzona nagrodą Hermesa w 2014 roku w kategorii Sieci Dyskontowe. 

Kategorie: Żywność, FMCG, Zakupy
Dodał: Hill + Knowlton Strategies