Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Kolory we wnętrzu restauracji i hotelu - Pracownia Horeca

2018-09-04 11:29:46
Co roku otwiera się na polskim rynku ponad 10000 lokali gastronomicznych i prawie 2500 usług hotelarskich . Dlatego bardzo ważne jest, aby wyróżnić się spośród konkurencji. Można to zrobić za pomocą oferty, menu, ale można także postawić na unikalne wnętrze i kolory.

 

Odpowiedni wystrój to jedna z ważniejszych rzeczy, o których powinni pomyśleć restauratorzy i hotelarze. Dobranie odpowiedniego koloru jest ważne zarówno ze względów estetycznych, jak i w celu wywołania oczekiwanych zachowań konsumenckich. Po okresie dominacji stylu skandynawskiego, jednym z trendów ostatniego czasu jest: więcej koloru.

Kolor w hotelu lub restauracji ma znaczenie nie tylko estetyczne, ale wpływa znacząco na zachowania gości. W zależności od dominujących w lokalu barw możemy pobudzić apetyt, zachęcić do dłuższego relaksu lub naładować gości pozytywną energią. Dlatego wybór koloru dominującego to niezwykle ważna decyzja. Zanim zaczniemy urządzać lokal warto zapoznać się z poradnikami opisującymi psychologię koloru, a jeśli nie czujemy się na siłach poszukać wsparcia u profesjonalnego architekta wnętrz.

Barwy ciepłe i jasne, takie jak żółty, różowy czy pomarańczowy pobudzają apetyt, dodają energii oraz oddalają nudę. Trzeba stosować je z umiarkowaniem, gdyż nadmiar intensywnych kolorów może  działać drażniąco. Barwy ciepłe i ciemne – jak granat czy ciepły fiolet – mają zaś charakter relaksujący i odprężający. Bordo lub brąz dodatkowo kojarzą się z elegancją i tradycją. Zimne kolory, niebieski, zielony czy fioletowy, stwarzają poczucie spokoju i stabilności. Na klientów działać będą kojąco i relaksująco.

Aby wprowadzić kolor do lokalu, który już funkcjonuje, nie musimy dokonywać kosztownego remontu – przemalowywać ścian czy kupować nowe meble . Czasami wystarczy zmiana dodatków, nowe dekoracje lub kolorowe pokrowce na krzesła i stoły.

Pokrowce to jedno z prostszych rozwiązań na nadanie wnętrzu koloru. Klienci chwalą sobie, że dzięki nim szybko uzyskują nowy wygląd miejsca. Wyróżnia je nowoczesny wygląd, łatwość użytkowania (nie wymagają one prasowania) oraz wytrzymałość na wielokrotną eksploatację. Wielu restauratorów lub właścicieli sal bankietowych posiada kilka zestawów kolorystycznych wykorzystywanych na różne okazje. – mówi  Maria Wysocka, właścicielka Pracowni Horeca zajmującej się szyciem pokrowców na stoły i krzesła.

Pracownia Horeca od lat dostarcza elastyczne pokrowce, obrusy i meble firmom z branży hotelarskiej i gastronomicznej. Misją pracowni jest wsparcie hoteli, restauracji i firm cateringowych w tworzeniu miejsc, które pokochają goście. Taka filozofia przejawia się w konkretnych działaniach, takich jak: szycie trwałej konfekcji stołowej, zwracanie uwagi na piękno i styl wyrobów, oferowanie konfekcji standardowej i szytej na miarę oraz sprzedaż mebli przystosowanych do intensywnej eksploatacji

Na nadchodzący sezon Pracownia Horeca przygotowała specjalną ofertę kolorowych pokrowców na krzesła i stoły. Jedenaście kolorów do wyboru, możliwość własnego nadruku oraz zamówienia pokrowca na wymiar, dopasowanego do posiadanych już mebli to największe zalety tych produktów.

Osoba do kontaktu:
TWÓRNIA – Agencja Komunikacji

Anna Omiecińska
ania@twornia.pl
tel. 697-431-952

Kategorie: Turystyka, Usługi
Dodał: Twórnia