Kategoria

Wyszukiwarka

Region

MAKRO Polska i Unilever organizują międzynarodowe święto przedsiębiorców – „Dzień Własnego Biznesu”

2017-10-09 14:46:47
Już we wtorek 10 października odbędzie się druga edycja Dnia Własnego Biznesu – międzynarodowego święta przedsiębiorców, organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska oraz Unilever. W akcji weźmie udział ponad 90 tys. przedsiębiorców z 26 krajów, w tym z Polski.

Dla małych firm jest to znakomita okazja do zaprezentowania swoich usług i produktów oraz na zdobycie nowych klientów. Konsumenci mają natomiast możliwość poznania nowych miejsc, jak sklepy, punkty usługowe, restauracje czy kawiarnie oraz skorzystania z licznych ofert i promocji przygotowanych specjalnie na tę okazję. Pierwsza edycja wydarzenia, organizowanego przez MAKRO Polska i Unilever, okazała się dużym sukcesem. W październiku 2016 roku do akcji w ramach Dnia Własnego Biznesu przyłączyło się 3000 firm, które przygotowały z tej okazji 1800 ofert specjalnych.

W tym roku w akcję zostaną zaangażowane marki z portfolio Unilever, opierające swoje strategie na idei zrównoważonego rozwoju (w tym Knorr, Lipton, Flora ProActiv, Domestos i Dove). Każda z tych marek włącza się aktywnie w akcje społeczne, jak program „Proaktywnie dla serca” (Flora ProActiv) promujący walkę z nadmiernym poziomem cholesterolu, czy „Wzorowa Łazienka” (Domestos), w ramach którego część dochodu ze sprzedaży produktów jest przeznaczana na remonty łazienek w polskich szkołach. Oferty specjalne Unilever, przygotowane na Dzień Własnego Biznesu, mają zachęcać przedsiębiorców do rozwoju swojego biznesu w sposób zrównoważony.

W ramach Dnia Własnego Biznesu przedsiębiorcy mogą zarejestrować się na dedykowanej stronie, gdzie umieszczają ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie 10 października. Firmy, biorące udział w akcji, umieszczane są na interaktywnej mapie, umożliwiającej łatwe odnalezienie miejsc i promocji, znajdującej się pod adresem: www.dzien-wlasnego-biznesu.pl.

W Polsce do akcji przystąpiło już 2000 przedsiębiorców, którzy udostępnili blisko 5000 ofert specjalnych, takich jak atrakcyjne rabaty, dodatkowe usługi za darmo czy powiększone zestawy w regularnej cenie. Na całym świecie, w ramach akcji, ponad 90 tys. przedsiębiorców zaoferowało ponad 90 tys. różnych ofert.

Działania te wpisują się w strategię Unilever wspierania małych i średnich przedsiębiorstw. Z raportu opublikowanego z okazji 25-lecia firmy w Polsce wynika, że w latach 1991-2016 Unilever nawiązał współpracę z ponad 6,5 tysiąca dostawców z różnych branż. W wielu przypadkach jest to współpraca długofalowa, która przynosi szereg korzyści obu stronom.

 

***

O Unilever:

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów żywnościowych, środków czystości oraz środków do higieny osobistej i pielęgnacji ciała, który prowadzi sprzedaż na terenie
190 krajów, docierając do 2,5 miliardów konsumentów dziennie. Zatrudnia 169 000 pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2016 r. wyniosły 52,7 mld. euro. Ponad połowę obszaru działań firmy stanowią rynki rozwijające się i wschodzące (57%). Unilever produkuje ponad 400 marek obecnych na całym świecie, w tym Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Wall’s, PG Tips, Ben & Jerry’s, Magnum i Lynx.

Plan Unilever „Życie w sposób zrównoważony” zakłada:

Pomoc ponad miliardowi ludzi w podjęciu działań mających na celu poprawę stanu ich zdrowia i samopoczucia do roku 2020;

  • Zmniejszenie o połowę wpływu wytwarzanych produktów na środowisko do roku 2030;
  • Poprawę sytuacji ekonomicznej milionów ludzi do 2020 r.

Plan „Życie w sposób zrównoważony” zakłada rozwój biznesu i zaufania przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów i ryzyka. Marki zrównoważone, które realizują założenia Planu, osiągają o 50% wyższe tempo wzrostu niż pozostałe, a ich udział w całkowitej stopie wzrostu w 2016 roku wyniósł ponad 60%.

Firma Unilever uplasowała się na pierwszej pozycji w swoim sektorze w rankingu Dow Jones Sustainability Index w 2017 r. W zestawieniu FTSE4Good Index firma osiągnęła maksymalną ocenę 5 w obszarze środowiska naturalnego. Po raz siódmy z rzędu znalazła się także w ścisłej czołówce w edycji 2017 badania Sustainability Leaders przeprowadzanego przez GlobeScan/SustainAbility. Unilever zobowiązał się również do osiągnięcia pozytywnego bilansu emisji dwutlenku węgla do roku 2030.

Więcej informacji na temat firmy Unilever i poszczególnych marek można znaleźć pod adresem: www.unilever.com. Więcej informacji na temat planu „Życie w sposób zrównoważony” Unilever można znaleźć pod adresem: www.unilever.com/sustainable-living/.

Regiony: Polska
Dodał: Unilever Polska