Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Metody promocji firmy w internecie

2017-09-21 10:15:10
Działania marketingowe to w obecnym momencie absolutny ,,must have" jeżeli myślimy o sukcesie naszej działalności. Postaramy się zatem przybliżyć kilka metod na promowanie firmy w internecie.


Bardzo często zdarza się, że przedsiębiorcy pod pojeciem marketing internetowy rozumieją głównie raklamy i pozycjonowanie stron. Jest to w pewnym sensie prawda, ale w obecnych czasach marketing internetowy to coś o wiele więcej.

Nie wszystkie metody promocji strony czy też sklepu www są powszechnie znane i w tym artykule postaramy się pokazać kilka niestandardowych metod na promowanie firmy w internecie.

Dość często pomijanym elementem promocji jest na przykład dodawanie informacji o naszym biznesie do katalogu firm. Jest to przecież bardzo skuteczny i darmowy sposób na pozyskanie klientów. Co ważniejsze pomaga on również w pozycjonowaniu naszej strony.

Inną metodą na promocję firmy jest prowadzenie bloga. Jest to jeden z kluczowych elementów content marketingu czyli takich działań które mają wpłynąć na popularyzację naszej oferty poprzez udostępnianie wartościowych dla klientów treści. Mogą to być poradniki, recenzje, porównania itd.

Istotne jest też wykorzystanie recyklingu treści. Stanowi on bardzo dobrą metodę na zyskanie dodatkowego ruchu na stronie. Zazwyczaj dokonuje się tego poprzez aktualizację oraz zmianę formatu już publikowanego contentu.

Mało znaną i uważaną pewnie za nieoczywistą metodą jest linkowanie z naszej strony do treści w innych serwisach. Jednak wstawienie tego typu odnośników wpływa na zwiększenie autorytetu strony jako rzetelnego źródła wiedzy dla odwiedzających.

Do kolejnych metod promocji można też zaliczyć pisanie gościnnych artykułów na innych portalach. Pozwala Ci to nie tyko dotrzeć do zupełnie nowych klientów ale też wstawiając link do swojego sklepu www czy strony polepszysz jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

W metody promocji wpisuje się też aktywność na forach internetowych. Pozwala to zbudować relację z potencjalnymi klientami oraz ugruntować naszą pozycję jako eksperta w oczach innych.
Kategorie: Reklama
Regiony: małopolskie
Dodał: Jarek Jarkowski