Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Moda i pozytywna energia w nowej kampanii wizerunkowej centrów Designer Outlet

2019-10-02 15:05:11
Z początkiem jesieni premierę miały fotografie wykonane specjalnie na potrzeby kampanii wizerunkowej Designer Outlet Gdańsk, Sosnowiec i Warszawa. Nowe zdjęcia są odwzorowaniem charakteru i atmosfery panującej w centrach.

Zdjęcia wykonał znany w świecie mody fotograf John-Paul Pietrus, który w swojej pracy realizuje zarówno projekty artystyczne, jak i komercyjne. Twarzami centrów zostali Flavia Lucini (Marilyn Agency Models), Jordan Rand (Wilhelmina Models) i Aurelien Muller (New Madison Models). Modele są znani z pracy z takimi markami, jak Dolce & Gabbana, Victoria’s Secret czy Guerlain.

- Zależało nam przede wszystkim na stworzeniu własnej koncepcji, tak aby zdjęcia ukazywały to, co dla nas najważniejsze – modę i zakupy, prezentowane w sposób radosny, pełen energii i dynamiczny. Stworzyliśmy wspólnie wyjątkowy, pełen ekspresji projekt i jesteśmy pewni, że przypadnie on do gustu zarówno klientom, jak i najemcom – mówi Agnieszka Kuś, Marketing Manager Designer Outlet Warszawa, PRÔM Peakside ROS Outlet Management.

Dla podkreślenia indywidualnego charakteru zdjęć oraz uzupełnienia przekazu, do fotografii zostaną dołączone ilustracje w postaci szkiców, m.in. sylwetek centrów Designer Outlet. Taki zabieg dodatkowo wzbogaci założony storytelling kampanii, a także sprawi, że zdjęcia nabiorą wyjątkowej atmosfery.

Fotografie wykonane podczas sesji będą wykorzystywane także w przyszłym roku, w różnych wersjach, w kampaniach sezonowych, w akcjach specjalnych czy dedykowanych konkretnym kategoriom oferty.

Pierwsza kampania z wykorzystaniem nowych zdjęć ruszyła we wrześniu br. Kreacje można zobaczyć, w centrach Designer Outlet, a także w social media i internecie. Od września pojawiają się także reklamy outdoor, promujące jesienne kolekcje dostępne w Designer Outlet Gdańsk, Sosnowiec i Warszawa.

____________

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

PRÔM to przedsięwzięcie joint venture PEAKSIDE CAPITAL i ROS Retail Outlet Shopping.

PRÔM jest w Polsce operatorem Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków.

Peakside Capital inwestuje w różnego rodzaju nieruchomości w Niemczech oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Znajduje cele inwestycyjne, realizuje transakcje oraz świadczy usługi w zakresie zarządzania aktywami i funduszami na rzecz zarządzanych funduszy i inwestorów kwalifikowanych. Firma Peakside Capital powstała w 2010 roku i jest własnością partnerów. Zatrudnia ponad 40 osób, w tym 20 w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie Peakside Capital zarządza inwestycjami w imieniu wielu funduszy i osób indywidualnych w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej o łącznej wartości przekraczającej 1 mld euro.

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie.

Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.

ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający.

Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma i przyszłe inwestycje w Europie.

Kategorie: Moda
Dodał: Brandscope