Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Netto: Przytulne i nowoczesne wnętrze. Prosty sposób na spektakularny efekt.

2019-10-31 16:04:38
Połączenie drewna i metalu to prosty sposób na spektakularną metamorfozę wnętrz. Choć wydaję się, że są to materiały o zupełnie różnej teksturze, świetnie wpisują się w najnowsze trendy. Netto w tym tygodniu przygotowało specjalną ofertę dodatków, takich jak owalne półki, nowoczesne oświetlenie czy dodatki w geometryczne wzory.

Informacja prasowa, 31.10.2019 r.

 

Netto: Przytulne i nowoczesne wnętrze. Prosty sposób na spektakularny efekt

Drewno i metal od dawna wykorzystywane są w aranżacji wnętrz, ale… niekoniecznie razem. Tymczasem połączenie tych obu materiałów – ciepłego i surowego, tworzy zestawienie, które doskonale wpisuje się w najnowsze trendy w projektowaniu. Za sprawą oferty dodatków aranżacyjnych od Netto wnętrze w takim stylu – przytulnym i nowoczesnym zarazem - możesz mieć na wyciągnięcie ręki.

Niezależnie od tego, czy lubisz wystrój miejskiego loftu, czy dobrze czujesz się w pomieszczeniach inspirowanych stylem skandynawskim, połączenie drewna i metalu to coś dla ciebie. Postaw na proste formy, połącz je z roślinami i przekonaj się, jak bardzo potrafią odmienić wnętrze.

Metoda małych kroków

Zastanawiasz się, jak bezboleśnie wprowadzić drewno i metal do mieszkania? Odpowiedź jest prosta – powoli. Zacznij od pojedynczych elementów. Pustą ścianę nad kanapą doskonale zagospodarujesz okrągłą lub owalną półką (35 zł). Ozdobiona prostą dekoracją w formie sztucznych ziół w doniczce (12 zł) lub książkami o zbliżonej tonacji okładek, pięknie uzupełni wolną przestrzeń. Niezwykle nowoczesny – zarówno w wyglądzie, jak i w zastosowaniu - będzie przesuwny regał (89 zł). Podczas codziennego użytkowania mebel sprawdzi się doskonale do przechowywania książek lub drobnych przedmiotów, zaś podczas spotkań ze znajomymi spełni rolę dodatkowego stolika, np. na przekąski lub minibarek.

Przytulność w industrialnym wydaniu

Jeśli punkt ciężkości chcesz przerzucić w stronę bardziej industrialnego wnętrza, ale niepozbawionego delikatnego akcentu, postaw na ciemne kolory dodatków. W ofercie Netto dostępne są modernistyczne lampy, m.in. potrójna lampa wisząca (49 zł), która idealnie sprawdzi się nad stołem lub kuchenną wyspą, stojąca lampa trójnóg (99 zł), będąca doskonałym źródłem światła dla wielbicieli czytania w fotelu, albo lampka stołowa z oryginalnym, geometrycznym kloszem (od 20 zł). Surową formę tych przedmiotów odmieni oświetlenie o ciepłych tonach, które nada pokojom wyjątkowego nastroju. Również klasyczny, druciany stolik z tacą (59 zł) zyska na przytulności, gdy jego środek wypełnimy poduszkami w geometryczne printy (poszewka – 10 zł) lub pledem w jasnych odcieniach. Eleganckim i praktycznym dodatkiem, a także awaryjnym siedziskiem w przypadku wizyty większej liczby gości, będzie także puf na metalowych nogach (69 zł), dostępny w dwóch kolorach – głębokiej czerni i żywej zieleni.

Zielone dodatki bez zobowiązań

Urban jungle to trend typowy dla nowoczesnych wnętrz, którym poprzez wprowadzenie zieleni pragniemy nadać nieco przytulności. Co więcej, do jego zastosowania nie potrzeba wyłącznie żywych roślin – coraz częściej zastępują je sztuczne odpowiedniki, które nie wymagają opieki, a wizualnie nie odbiegają od oryginału. W ofercie Netto znajdziemy np. roślinę imitującą trawę, dostępną w trzech wysokościach – 105, 70 i 50 cm (od 29 zł) lub bardzo popularne liście monstery (od 10 zł), których piękno wydobędą smukłe wazony, np. potrójny wazon na metalowym stelażu (25 zł).

Dla fanów roślinnych printów Netto przygotowało także szeroką ofertę poduszek (22 zł), pościeli (od 59 zł), naklejek ściennych (22 zł), czy też mat łazienkowych z nadrukiem (19 zł).

Oferta dostępna jest od 28 października do wyczerpania zapasów.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Kontakt dla mediów:

Mariola Skolimowska

PR & Communications Manager

Netto Sp. z o.o.

+48 91 469 99 08

+48 512 408 908

 e–mail: msk@netto.pl

Matylda Żemajtis

PR Senior Account Manager

Walk PR

+48 572 571 130

e-mail: matyda.zemajtis@walk.pl

 

 

Dodał: Karolina Węgorek