Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Port Łódź świętuje 9. urodziny

2019-03-13 14:07:42
Blisko sześć i pół tysiąca osób wzięło już udział w trwającej jeszcze do 23 marca Wielkiej Loterii Portu Łódź, zorganizowanej przez Centrum z okazji urodzin. Codziennie na Klientów czekają nagrody natychmiastowe oraz w dniu finału nagrody główne – dwa telewizory oraz wisienka na urodzinowym torcie - idealny miejski samochód Kia Rio.

Blisko sześć i pół tysiąca osób wzięło już udział w trwającej jeszcze do 23 marca Wielkiej Loterii Portu Łódź, zorganizowanej przez Centrum z okazji urodzin. Codziennie na Klientów czekają nagrody natychmiastowe oraz w dniu finału nagrody główne – dwa telewizory oraz wisienka na urodzinowym torcie - idealny miejski samochód Kia Rio.

Jak się bawimy? Do 23 marca dokonujemy w sklepach Portu Łódź zakupów na kwotę minimum 100 zł. Następnie z paragonem udajemy się do Punktu Loteryjnego – w Atrium obok sklepu IKEA lub przy sklepie Leroy Merlin. Hostessa podstempluje nasz paragon na dowód, że bierze on udział w loterii, a następnie wyda nam kupon, który należy czytelnie wypełnić (jeśli na jednym paragonie mamy wyższą kwotę, uprawnia nas to do otrzymania większej ilości kuponów, jednak nie więcej niż sześciu). Na kuponach znajdują się także zdrapki, pod którymi ukryta jest informacja o możliwości zdobycia nagrody natychmiastowej. Każdy kupon daje bowiem szansę na zdobycie karty podarunkowej Portu Łódź na określoną kwotę do zrealizowania w sklepach zlokalizowanych na terenie Centrum. W przypadku wygranej bon otrzymujemy od hostessy od ręki. Sprawdzony kupon wrzucamy do urny loteryjnej i … czekamy na wielki finał!

Losowanie nagród głównych – dwóch telewizorów marki Samsung oraz samochodu Kia Rio, odbędzie się w sobotę 23 marca o godzinie 17:00 w Atrium Portu Łódź (obok sklepu IKEA). Pamiętajmy by na losowaniu być koniecznie obecnym osobiście, mieć przy sobie dowód tożsamości oraz paragon, który brał udział w losowaniu. Zachęcamy też do zapoznania się z regulaminem Loterii, dostępnym na stronie www.portlodz.pl

 
Dodał: Beyond Public Relations