Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Nowy sposób mierzenia zasięgu organicznego na Facebooku
2018-03-14 10:14
Facebook nieustannie zmienia swój algorytm odpowiadający za wyświetlanie treści. Zmiany te mają na celu stałe podnoszenie poziomu satysfakcji użytkowników z korzystania z serwisu. Dla marek przynosi to jednak negatywne skutki w postaci ciągłego spadku zasięgów organicznych treści przez nie publikowanych.
Zmiany w News Feedach użytkowników
2018-03-13 09:17
Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników. To wyzwanie dla marek, które chcą utrzymać wysoką jakość i statystyki działań prowadzonych na Facebooku.
Tłusty Czwartek w Internecie – infografika Mint Media i Brand24
2018-03-12 13:08
Tłusty Czwartek to dzień, w którym zdjęcia, infografiki i memy podbijają Internet każdego roku. Gdzie pojawiły się najpopularniejsze wzmianki na temat święta pączków w 2018? Odpowiada na to poniższa grafika, przygotowana przez Mint Media, we współpracy z Brand24. Od lutego, obie firmy nawiązały długofalową współpracę w zakresie analizy Internetu.
Nowa odsłona Mint Media
2018-03-08 10:28
Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.
7 praw użytkowników sieci, które zwiększą bezpieczeństwo ich danych osobowych
2018-03-06 16:13
RODO określane jest mianem rewolucji w zakresie ochronie danych osobowych. Czy tak jest naprawdę? Z punktu widzenia użytkowników sieci - zdecydowanie. Od 25 maja każdy użytkownik otrzyma pakiet praw, dzięki którym będzie mógł świadomie zarządzać swoimi danymi osobowymi w Internecie.
Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić?
2018-02-27 11:33
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników.
Mint Media z obsługą social media Bielenda Professional
2018-01-30 13:17
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg na obsługę producenta kosmetyków Bielenda Professional. W ramach współpracy eksperci agencji odpowiadają za strategię i komunikację marki na Facebooku i Instagramie.
Kreacja reklamy na Facebooku: połączenie słowa i obrazu
2018-01-22 11:30
Interesująca koncepcja to pierwszy krok do stworzenia reklamy, która zadziała jak magnes na odbiorcę i pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Swoją wiedzą z zakresu tworzenia kampanii we wrocławskim Idea Hub po raz kolejny podzieli się Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium oraz specjalista od komunikowania w internecie.
Nowa osoba na pokładzie Catvertisera
2018-01-12 09:40
Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.
Co Facebook dał branży marketingowej w 2017 roku?
2017-12-21 11:43
W kończącym się roku Facebook wprowadził tyle ciekawych, lepszych i gorszych zmian, że można byłoby napisać o nich książkę. Warto jednak skupić się na kilku trendach, które z pewnością są najbardziej istotne z punktu widzenia marketerów i dają im szeroką perspektywę.
Spadek zasięgów na Facebooku - druga część badania
2017-12-04 16:44
Dwa tygodnie temu, firma NapoleonCat opublikowała wyniki analizy stu największych polskich stron blogów na Facebooku. Wówczas pokazała ona znaczący spadek zasięgów organicznych tych stron. W celu uzupełnienia wcześniejszego badania, eksperci postanowili wziąć pod lupę także mniejsze strony.
Spadek zasięgów na Facebooku – badanie NapoleonCat
2017-11-23 12:38
Spadek zasięgów organicznych na Facebooku jest cały czas gorącym tematem w branży marketingowej. W ostatnim czasie platforma testowała rozwiązanie, w którym posty publikowane przez strony zostały przeniesione do nowego feedu. Jak wygląda sytuacja spadających zasięgów w Polsce? O tym w badaniu NapoleonCat.
Catvertiser z nową funkcją
2017-09-27 10:18
Catvertiser – polska platforma do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku - wprowadza nowe udogodnienie. Do kluczowych funkcji narzędzia dołącza Lynx. Jakie możliwości idą w parze z jej powstaniem?
Marcin Hołyst nowym prezesem Catvertiser
2017-06-22 10:42
Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów.
LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów
2017-04-14 16:34
Działająca od ponad dekady, obecnie największa franczyzowa sieć lodziarni w Europie – LodyBonano – licząca niemal 270 punktów w całym kraju zmienia strategię komunikacyjną.
Oferta New Balance w 1but.pl
2017-02-03 15:31
Polska jednak nie jest mistrzem świata w siatkówce?
2014-10-01 14:09
Eksperci AVG – dostawcy rozwiązań antywirusowych dla biznesu CloudCare ostrzegają przed nową formą wymuszeń płatnych subskrypcji SMS na Facebooku.
Wyciekł film z zestrzelenia malezyjskiego Boeinga?
2014-07-23 16:05
Eksperci AVG ostrzegają przed kolejną odsłoną starego zagrożenia, które atakuje na Facebooku. Wykorzystując tragedię malezyjskiego Boeinga, rozprzestrzenia się nowa wymuszeń kliknięć „Lubię to”.