Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku
2018-07-16 11:02
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Młodzi Polacy przestają korzystać z Facebooka?
2018-07-11 09:19
Z Facebooka korzysta obecnie (czerwiec 2018) ponad 16 milionów Polaków w wieku 13+. Oznacza to, że w ciągu roku serwis zdobył 8% nowych użytkowników. W tym samym czasie Instagram, również należący do Facebooka, zanotował w naszym kraju wzrost o 47% – z 4,2 miliona do 6,2 miliona.
Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach
2018-07-09 12:10
Jak stworzyć rozwiązanie, które nie tylko zrealizuje cel, ale również wzbudzi reakcje odbiorców? Z pomocą przychodzi Customer Journey Map. Jak z niej korzystać? O tym Michał Chrościcki, Analyst & Strategy Mint Media.
Mint Media dla marki Kikkoman®
2018-06-27 11:26
Agencja interaktywna Mint Media zrealizowała pierwszy projekt dla marki Kikkoman®. Marka Kikkoman® to szeroka oferta naturalnie warzonych sosów sojowych i marynat. Agencja odpowiada za realizacje kreacji w zakresie kampanii digital oraz projektu graficznego strony internetowej www.ekspertzdrowegosmaku.pl.
Mint Media dla marki Meizu
2018-06-07 11:12
Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.
Facebook usuwa 200 podejrzanych aplikacji
2018-05-23 14:08
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Phishing na Facebooku. Uwaga na wiadomości z podejrzanym linkiem
2018-05-17 12:51
Na stronie Facebook to już prawie chleb powszedni. Odkąd stał on się bardzo popularnym portalem odwiedzanym przez miliony użytkowników dziennie, przykuł uwagę również naciągaczy, wyłudzaczy danych i hackerów. Licho nigdy nie śpi i wraca z kolejnym pomysłem.
Nowy sposób mierzenia zasięgu organicznego na Facebooku
2018-03-14 10:14
Facebook nieustannie zmienia swój algorytm odpowiadający za wyświetlanie treści. Zmiany te mają na celu stałe podnoszenie poziomu satysfakcji użytkowników z korzystania z serwisu. Dla marek przynosi to jednak negatywne skutki w postaci ciągłego spadku zasięgów organicznych treści przez nie publikowanych.
Zmiany w News Feedach użytkowników
2018-03-13 09:17
Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników. To wyzwanie dla marek, które chcą utrzymać wysoką jakość i statystyki działań prowadzonych na Facebooku.
Tłusty Czwartek w Internecie – infografika Mint Media i Brand24
2018-03-12 13:08
Tłusty Czwartek to dzień, w którym zdjęcia, infografiki i memy podbijają Internet każdego roku. Gdzie pojawiły się najpopularniejsze wzmianki na temat święta pączków w 2018? Odpowiada na to poniższa grafika, przygotowana przez Mint Media, we współpracy z Brand24. Od lutego, obie firmy nawiązały długofalową współpracę w zakresie analizy Internetu.
Nowa odsłona Mint Media
2018-03-08 10:28
Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.
7 praw użytkowników sieci, które zwiększą bezpieczeństwo ich danych osobowych
2018-03-06 16:13
RODO określane jest mianem rewolucji w zakresie ochronie danych osobowych. Czy tak jest naprawdę? Z punktu widzenia użytkowników sieci - zdecydowanie. Od 25 maja każdy użytkownik otrzyma pakiet praw, dzięki którym będzie mógł świadomie zarządzać swoimi danymi osobowymi w Internecie.
Zmiany w algorytmie Facebooka – jak sobie z nimi radzić?
2018-02-27 11:33
W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników.
Mint Media z obsługą social media Bielenda Professional
2018-01-30 13:17
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg na obsługę producenta kosmetyków Bielenda Professional. W ramach współpracy eksperci agencji odpowiadają za strategię i komunikację marki na Facebooku i Instagramie.
Kreacja reklamy na Facebooku: połączenie słowa i obrazu
2018-01-22 11:30
Interesująca koncepcja to pierwszy krok do stworzenia reklamy, która zadziała jak magnes na odbiorcę i pomoże w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Swoją wiedzą z zakresu tworzenia kampanii we wrocławskim Idea Hub po raz kolejny podzieli się Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium oraz specjalista od komunikowania w internecie.
Nowa osoba na pokładzie Catvertisera
2018-01-12 09:40
Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.
Co Facebook dał branży marketingowej w 2017 roku?
2017-12-21 11:43
W kończącym się roku Facebook wprowadził tyle ciekawych, lepszych i gorszych zmian, że można byłoby napisać o nich książkę. Warto jednak skupić się na kilku trendach, które z pewnością są najbardziej istotne z punktu widzenia marketerów i dają im szeroką perspektywę.
Spadek zasięgów na Facebooku - druga część badania
2017-12-04 16:44
Dwa tygodnie temu, firma NapoleonCat opublikowała wyniki analizy stu największych polskich stron blogów na Facebooku. Wówczas pokazała ona znaczący spadek zasięgów organicznych tych stron. W celu uzupełnienia wcześniejszego badania, eksperci postanowili wziąć pod lupę także mniejsze strony.