Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media
2019-06-05 10:34
13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.
Jak wykorzystać Instagram Stories w komunikacji marki?
2019-03-28 10:16
Według danych Instagrama ze stycznia 2019 wynika, że każdego dnia korzysta z niego aż 500 mln użytkowników. Krótkie historie dostępne w serwisie przez dobę to już nie tylko forma komunikacji między znajomymi, ale coraz prężniej rozwijające się narzędzie marketingowe.
Mint Media z nową kampanią dla Mattel
2019-01-17 11:11
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Wyzwania w komunikacji marek w social media na 2019 rok
2019-01-10 10:29
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w mediach społecznościowych znacząco zmalało.
Mobile first w Social Customer Care – 5 kroków do sprawnej komunikacji
2018-10-23 10:07
Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej generacji? Poznaj 5 zasad, o których warto pamiętać.
Roksana Wojciula w Mint Media
2018-10-03 12:18
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera.
Social Customer Care – jego rola i znaczenie
2018-09-19 08:55
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care.
Jakie lody wybierają polscy internauci – infografika Mint Media i Brand24
2018-09-14 11:01
Koniec lata to idealny czas na podsumowanie wyborów internautów dotyczących lodów. Jakie smaki królowały podczas upalnego lata? Ile wzmianek o tym przysmaku pojawiło się w czasie wakacji w sieci? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w infografice przygotowanej przez agencję interaktywną Mint Media oraz Brand24.
PomóżPamiętać.pl ponownie walczy z „polskimi obozami śmierci”
2018-02-14 09:17
Polscy internauci po raz kolejny mogą skorzystać z narzędzia, umożliwiającego reagowanie na używanie w Internecie fałszywego sformułowania „polskie obozy śmierci”. Działająca w ubiegłym roku strona, pomozpamietac.pl, której zadaniem jest wyszukiwanie tego błędnego zwrotu, została ponownie uruchomiona.
Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w mediach społecznościowych
2017-12-07 09:46
Planowanie świątecznych i noworocznych kampanii w pełni. Pojawiają się też pierwsze prognozy dotyczące trendów na 2018 rok. Niektóre z nich warto wykorzystać już teraz, planując świąteczne działania marketingowe. Poniżej kilka inspiracji z obszaru mediów społecznościowych, które warto wykorzystać. 
Mint Media z kampanią Facebook Canvas dla PKO Banku Polskiego
2016-06-02 15:27
PKO Bank Polski uruchamia nową aplikację – PKO Junior, która ma na celu naukę odpowiedzialnego zarządzania pieniędzmi. Za promocję rozwiązania na Facebooku, za pomocą kampanii Canvas, odpowiada agencja interaktywna Mint Media.
Juliusz Strachota z Isobar Poland do Mint Media
2016-04-26 14:07
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który objął stanowisko Head of Creative.
Mint Media dla Maspex Agros-Nova
2016-04-19 14:20
Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z Agros Nova (należącą do Grupy Maspex). Od kwietnia jest ona odpowiedzialna za komunikację marki Włocławek na Facebooku.
Startuje Łazarski Social Media Day
2016-04-12 10:23
Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, w partnerstwie z KnowledgeHub, Mint Media, NapoleonCat i Catvertiser, zaprasza wszystkich zainteresowanych tematem nowych mediów 18 kwietnia o 16.00 na spotkanie Łazarski Social Media Day.
Jak chronić dziecko w świecie social media? Warsztaty dla rodziców
2016-03-09 15:40
Uczelnia Łazarskiego w Warszawie zaprasza wszystkich zainteresowanych na warsztaty „Jak chronić dziecko w świecie social media?”. Szkolenie odbędzie się w sobotę 19 marca, w godzinach 11.00 – 13.00 w gmachu uczelni przy ul. Świeradowskiej. Spotkanie poprowadzi ekspert social media i wykładowca - Marcin Żukowski.