Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews
2019-04-05 15:48
Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka.
Academy of Digital 2 – czerp wiedzę od ekspertów
2019-03-19 12:40
Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu.
Fake news nie tylko w mediach społecznościowych
2019-02-12 11:22
Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Ostatnio głośno było również o możliwości tworzenia nieprawdziwych treści w wynikach wyszukiwania Google.
Tam gdzie konsument, tam i marka
2019-02-08 12:21
To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w stanie sprostać oczekiwaniom?
Wyzwania w komunikacji marek w social media na 2019 rok
2019-01-10 10:29
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w mediach społecznościowych znacząco zmalało.
Mobile first w Social Customer Care – 5 kroków do sprawnej komunikacji
2018-10-23 10:07
Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej generacji? Poznaj 5 zasad, o których warto pamiętać.
Roksana Wojciula w Mint Media
2018-10-03 12:18
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera.
Social Customer Care – jego rola i znaczenie
2018-09-19 08:55
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care.
Jak mierzyć efektywność pracy social media moderatorów?
2018-09-18 12:08
Każda firma, chcąca angażować i pogłębiać relacje z obecnymi klientami oraz pozyskiwać nowych, nieustannie szuka, testuje i wdraża nowe kanały marketingowe. Wiele organizacji już od dawna z sukcesem używa mediów społecznościowych. I to nie tylko do celów promocyjnych, ale również do generowania leadów oraz jako kanał wspierający obsługę klienta.
Jakie lody wybierają polscy internauci – infografika Mint Media i Brand24
2018-09-14 11:01
Koniec lata to idealny czas na podsumowanie wyborów internautów dotyczących lodów. Jakie smaki królowały podczas upalnego lata? Ile wzmianek o tym przysmaku pojawiło się w czasie wakacji w sieci? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w infografice przygotowanej przez agencję interaktywną Mint Media oraz Brand24.
Młodzi Polacy przestają korzystać z Facebooka?
2018-07-11 09:19
Z Facebooka korzysta obecnie (czerwiec 2018) ponad 16 milionów Polaków w wieku 13+. Oznacza to, że w ciągu roku serwis zdobył 8% nowych użytkowników. W tym samym czasie Instagram, również należący do Facebooka, zanotował w naszym kraju wzrost o 47% – z 4,2 miliona do 6,2 miliona.
NapoleonCat rusza na podbój Japonii
2018-04-20 11:53
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Nowy sposób mierzenia zasięgu organicznego na Facebooku
2018-03-14 10:14
Facebook nieustannie zmienia swój algorytm odpowiadający za wyświetlanie treści. Zmiany te mają na celu stałe podnoszenie poziomu satysfakcji użytkowników z korzystania z serwisu. Dla marek przynosi to jednak negatywne skutki w postaci ciągłego spadku zasięgów organicznych treści przez nie publikowanych.
PomóżPamiętać.pl ponownie walczy z „polskimi obozami śmierci”
2018-02-14 09:17
Polscy internauci po raz kolejny mogą skorzystać z narzędzia, umożliwiającego reagowanie na używanie w Internecie fałszywego sformułowania „polskie obozy śmierci”. Działająca w ubiegłym roku strona, pomozpamietac.pl, której zadaniem jest wyszukiwanie tego błędnego zwrotu, została ponownie uruchomiona.
NapoleonCat wyróżniony przez G2 Crowd
2018-01-12 10:05
Serwis G2 Crowd, specjalizujący się w ocenie oprogramowania biznesowego, opublikował najnowszy raport dotyczący narzędzi do social media marketingu. W zestawieniu, w dwóch kategoriach, została wyróżniona polska platforma – NapoleonCat.com.
Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w mediach społecznościowych
2017-12-07 09:46
Planowanie świątecznych i noworocznych kampanii w pełni. Pojawiają się też pierwsze prognozy dotyczące trendów na 2018 rok. Niektóre z nich warto wykorzystać już teraz, planując świąteczne działania marketingowe. Poniżej kilka inspiracji z obszaru mediów społecznościowych, które warto wykorzystać. 
Spadek zasięgów na Facebooku - druga część badania
2017-12-04 16:44
Dwa tygodnie temu, firma NapoleonCat opublikowała wyniki analizy stu największych polskich stron blogów na Facebooku. Wówczas pokazała ona znaczący spadek zasięgów organicznych tych stron. W celu uzupełnienia wcześniejszego badania, eksperci postanowili wziąć pod lupę także mniejsze strony.
Startuje Łazarski Social Media Day
2016-04-12 10:23
Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, w partnerstwie z KnowledgeHub, Mint Media, NapoleonCat i Catvertiser, zaprasza wszystkich zainteresowanych tematem nowych mediów 18 kwietnia o 16.00 na spotkanie Łazarski Social Media Day.