Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Wszystko co musisz wiedzieć o invalid traffic
2019-09-02 09:44
Invalid Traffic, czyli nieprawidłowy ruch w Internecie, obejmuje wszystkie kliknięcia lub wyświetlenia, które mogą sztucznie zawyżać koszty reklamodawcy czy zarobki wydawcy. Pod tym pojęciem kryje się nie tylko fałszywie wygenerowany ruch, ale także przypadkowe kliknięcia użytkowników.
Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy
2019-06-11 11:12
Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic?
Google przechodzi na first price auction
2019-05-15 14:33
W ostatnich tygodniach Google poinformował, że do końca roku przejdzie na model pierwszej ceny tzw. first price auction. Dlaczego jeden z największych globalnych dostawców SSP podjął decyzję o zmianie w tym momencie?
YieldRiser wzmacnia dział techniczny
2019-04-23 13:44
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział techniczny i stawia na rozwój technologii.
Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć
2019-03-12 15:47
Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?
5 trendów programmatic o których będzie głośno w 2019 roku
2019-01-11 13:28
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania reklamodawców. Oto pięć najważniejszych trendów, które ukształtują ten model w 2019 roku.
Jak programmatic może pomóc w dotarciu do właściwego odbiorcy?
2018-11-19 11:39
Najlepsza kreacja reklamowa nie uzyska pożądanego efektu, o ile nie pojawi się we właściwym czasie i miejscu. Niezależnie od wielkości firmy i jej lokalizacji, wśród użytkowników Internetu rośnie potrzeba, aby reklama była skierowana tylko do nich. Jak tego dokonać?
Co zrobić, aby błędy w plikach ads.txt nie wpływały szkodliwie na przychody wydawcy?
2018-09-28 13:59
W zeszłym roku Związek Pracodawców Branży Internetowej (IAB) wprowadził reklamy typu ads.txt, które mają na celu zapobieganiu nieautoryzowanej sprzedaży zasobów reklamowych (arbitraż) oraz wyeliminowanie problemu jakim jest domain spoofing.
Jak zwiększyć dochód ze strony?
2018-08-10 10:08
Wydawcy treści internetowych zmagają się z coraz większą liczbą ograniczeń. Nowe wyzwania wiążą się m.in. z wejściem w życie Coalition for Better Ads, GDPR (RODO) czy dynamizmem reklam mobilnych. Oto 5 kroków opartych na doświadczeniu ze współpracy z wydawcami, dzięki którym strona uzyska wyższy współczynnik monetyzacji.
5 sposobów aby podnieść fill rate
2018-02-26 12:39
W Internecie jest blisko miliard czterysta milionów stron internetowych! Duża część z nich korzysta z reklam, aby zarabiać na ruchu generowanym przez odwiedzających. Dla niektórych wydawców to główne źródło dochodu i z tego względu chcą zarabiać na każdym wyświetleniu tak skutecznie, jak tylko to możliwe. Z pomocą przychodzi fill rate.
YieldRiser przejmuje Adexon Programmatic
2016-03-22 13:39
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – przejmuje Adexon Programmatic, wyodrębniony ze struktur agencji Adexon 360. Od początku marca spółki działają pod szyldem YieldRiser, oferując klientom kompleksową obsługę w zakresie działań on-line.