Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Grzechy w zarządzaniu cyfrowym produktem
2018-12-12 11:34
W zarządzaniu produktem potrzeba intuicji, która wyjdzie naprzeciw potrzebom oraz dostarczy uniwersalne rozwiązanie. Na co należy uważać chcąc osiągnąć sukces w działaniu?
Trendy, które ukształtują reklamę online w 2019
2018-11-26 11:01
Nadszedł idealny czas na podsumowanie tego, co działo się w branży reklamowej oraz sprawdzenie, co będzie napędzało rynek w nadchodzącym roku. Które trendy z 2018 nie stracą popularności? Jakie nowości nas czekają? Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę podczas planowania budżetów na 2019? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.
Wideo online na pozycji lidera
2018-11-13 13:54
Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję.
Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej
2018-10-17 10:35
Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w górę i nic nie wskazuje na to, aby jej rozwój miał się zatrzymać. Jak plasuje się ten format, biorąc pod uwagę wszystkie regiony Wschodniej Europy? Najnowsze dane analizuje Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej Adexon.
Blockchain – krok milowy ku przejrzystości reklam?
2018-10-05 08:18
Skandale związane z danymi, chociażby te dotyczące Facebooka, coraz częściej dotykają branżę reklamową. Dlatego eksperci szukają złotego środka, by ich uniknąć. Jednak istotą problemu pozostaje brak przejrzystości danych i reklam. Czy istnieje sposób, aby ją uzyskać?
Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?
2018-09-27 14:33
Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki docierają online do swoich klientów. Zarówno marketerzy, jak i klienci coraz chętniej wykorzystują AI do realizacji celów sprzedażowych. Wiele wskazuje na to, że niebawem treści wideo będą kształtowane głównie przez sztuczną inteligencję. Czy czeka nas zatem rewolucja w wideo marketingu?
Dokąd zmierza rynek aplikacji mobilnych?
2018-08-20 11:38
Stale wzrastająca liczba użytkowników urządzeń mobilnych sprawiła, że rynek aplikacji przeżywa swój złoty okres. Jego wartość wynosi już prawie 35 miliardów dolarów. Jaka przyszłość czeka aplikacje? Które z nich spotykają się z najlepszym odbiorem? O tym w artykule Andrzeja Golety, Digital Marketing Managera sieci reklamowej Adexon.
Mobile i programmatic – duet doskonały?
2018-07-23 08:46
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej?
Jasiek Kuroń z rodziną zachęca do picia czystej wody z dzbanka AQUAPHOR!
2018-07-11 15:09
Coraz więcej Polaków zdaje sobie sprawę, że picie odpowiedniej ilości wody jest bardzo ważne dla zdrowia. Wiele osób sięga tylko po wodę mineralną czy źródlaną, bojąc się jak ognia spożycia wody z kranu. Z
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
2018-06-13 10:06
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej?
Blockchain – cyfrowa rewolucja
2018-05-18 08:32
Technologia blockchain zyskuje na popularności, a jej użycie zaczyna wychodzić poza branżę fin-tech. Coraz częściej wykorzystywana jest również w IT, marketingu czy reklamie. Co należy wiedzieć o nowej technologii? Jaki będzie miała wpływ na branżę reklamową i konsumentów? Na te pytanie odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.
Czy chatboty wyprą aplikacje?
2018-04-24 09:21
Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób pobierających daną aplikację korzysta z niej tylko raz. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z konsumentem.
KUP DZBANEK W MODNYM ODCIENIU I OCZYŚĆ SWOJE CIAŁO NA WIOSNĘ!
2018-04-11 14:44
Dzbanek filtrujący AQUAPHOR Jasper z wkładem magnezowym w atrakcyjnej cenie, a także książeczka z przepisami na smaczne i zdrowe koktajle owocowo-warzywne do nabycia tylko w sieci sklepów Biedronka.
Siła reklamy mobilnej
2018-04-11 13:36
Reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów?
Zmiany w News Feedach użytkowników
2018-03-13 09:17
Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników. To wyzwanie dla marek, które chcą utrzymać wysoką jakość i statystyki działań prowadzonych na Facebooku.
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
2018-03-06 07:57
Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
2018-01-11 09:16
Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Co najbardziej poruszy branżę?
Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online
2017-12-08 11:59
Marketing online to obecnie najbardziej skuteczny sposób promowania firmy, produktów czy usług. Jednak wciąż wiele działań zawęża się do jednego, bądź kilku kanałów komunikacji. Jeśli chcesz przenieść swoją kampanię online na inny poziom, to warto pomyśleć nieszablonowo i zintegrować ją za pomocą wielu narzędzi.