Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Blockchain – cyfrowa rewolucja
2018-05-18 08:32
Technologia blockchain zyskuje na popularności, a jej użycie zaczyna wychodzić poza branżę fin-tech. Coraz częściej wykorzystywana jest również w IT, marketingu czy reklamie. Co należy wiedzieć o nowej technologii? Jaki będzie miała wpływ na branżę reklamową i konsumentów? Na te pytanie odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.
Czy chatboty wyprą aplikacje?
2018-04-24 09:21
Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób pobierających daną aplikację korzysta z niej tylko raz. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z konsumentem.
KUP DZBANEK W MODNYM ODCIENIU I OCZYŚĆ SWOJE CIAŁO NA WIOSNĘ!
2018-04-11 14:44
Dzbanek filtrujący AQUAPHOR Jasper z wkładem magnezowym w atrakcyjnej cenie, a także książeczka z przepisami na smaczne i zdrowe koktajle owocowo-warzywne do nabycia tylko w sieci sklepów Biedronka.
Siła reklamy mobilnej
2018-04-11 13:36
Reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów?
Zmiany w News Feedach użytkowników
2018-03-13 09:17
Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników. To wyzwanie dla marek, które chcą utrzymać wysoką jakość i statystyki działań prowadzonych na Facebooku.
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
2018-03-06 07:57
Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
2018-01-11 09:16
Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Co najbardziej poruszy branżę?
Marketing zintegrowany, czyli niezliczone możliwości promocji online
2017-12-08 11:59
Marketing online to obecnie najbardziej skuteczny sposób promowania firmy, produktów czy usług. Jednak wciąż wiele działań zawęża się do jednego, bądź kilku kanałów komunikacji. Jeśli chcesz przenieść swoją kampanię online na inny poziom, to warto pomyśleć nieszablonowo i zintegrować ją za pomocą wielu narzędzi.
Trendy w wideo marketingu na 2018
2017-11-13 16:05
Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, eksperci prognozują, że w 2018 jego udział w rynku będzie jeszcze większy. Na co zatem warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe?
Agencja a system marketing automation – jak osiągnąć synergię?
2017-10-04 11:43
Systemy typu marketing automation cieszą się cały czas sporym powodzeniem wśród dużych i mniejszych spółek. Jednocześnie te same firmy korzystają równolegle z wyspecjalizowanych agencji marketingu on-line. Jak dobrze ‘zgrać’ pracę systemu i człowieka, aby zapewnić maksymalną synergię i skuteczność?
Zmiany i wzmocnienia w Adexon
2017-07-11 09:51
Od czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. Jednocześnie w strukturach firmy awansował Mariusz Wojtkowiak, powiększając tym samym grono Account Managerów.
Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016
2017-02-16 14:27
Sieć reklamy Adexon opublikowała mapę rynku reklamy internetowej – zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.
Marketing precyzyjny - personalizacja i różnorodność narzędzi
2016-10-25 12:07
Jednym z największych błędów marketerów jest kierowanie jednego komunikatu do różnych grup odbiorców. W rzeczywistości jednak dopiero spersonalizowany przekaz oraz wykorzystanie różnorodnych narzędzi promocji, dostosowanych do potrzeb klientów, daje gwarancję skuteczności działań. Jak zrealizować to założenie w praktyce?