Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Droga do skutecznego telemarketingu
2019-03-28 13:58
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Humanizm w contact center is not dead
2019-02-04 10:03
Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu opublikowany został wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB.
Nie uczmy się na własnych błędach. – Korzystajmy z wiedzy profesjonalistów.
2018-12-11 10:16
W listopadzie 2018 roku nastąpiła oficjalna inauguracja Studium Menedżer Contact Center – projektu edukacyjnego Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania UW. W najnowszym wydaniu Biuletynu (11-12/2018) zamieszczamy relację z tej uroczystości, a opiniami i oczekiwaniami wobec Studium dzielą się z nami jego Słuchacze.
Transcom od 15 lat w Polsce. Firma planuje dalszy rozwój technologiczny i kadrowy.
2018-12-06 15:11
Transcom Worldwide Poland obchodzi 15-lecie działalności. Firma należy do największych w branży call center – zatrudnia 1,2 tys. pracowników, a najbliższe rekrutacje mogą obejmować kolejnych 150 osób. Dalszy rozwój w Polsce ma dotyczyć tzw. multilingual hub, nowych technologii i nowoczesnego podejścia do rekrutacji.
Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center
2018-10-26 09:39
Technologia i wiedza w nowoczesnych jednostkach typu call/contact center to główne obszary tematyczne, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu BOK (9-10/2018)
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
2018-10-08 10:18
Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.
Menedżer z papierami...
2018-09-14 13:09
W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy także rolę i znaczenie testów psychologicznych w biznesie.
Kogo szkolić w obsłudze klienta – opinia CCMS
2018-07-24 11:03
Praktycy zajmujący się obszarem obsługi klienta i coraz częściej menedżerowie kierujący dużymi organizacjami zdają sobie sprawę, że za obsługę klienta odpowiada cała firma, a nie tylko tak nazwany dział/komórka organizacyjna.
Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów „Złotej Słuchawki” i „Telemarketera Roku” 2018
2018-05-25 10:21
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową.
Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami
2018-03-05 09:48
W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.
Edukacja menedżerska i wiarygodność przekazu
2018-02-05 15:29
Niezależnie od wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, formalne wykształcenie daje w perspektywie wiele korzyści i zawsze stwarza nowe możliwości. Posługiwanie się zdobytą wiedzą i osiągnięcie zamierzonego efektu wymaga jednak wielu umiejętności m.in. sprawnej komunikacji z otoczeniem.
Pierwszy w Polsce wywiad z robotem – autonomicznym asystentem cyfrowym – Aalią
2017-07-06 13:53
Bot Aalia (Autonomous Digital Assistant) to najnowsze dzieło dostarczane przez polską firmę Alfavox, tworzącą oprogramowanie dla działów contact center nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Badania pokazują, że rozwiązania typu Artificial Intelligence, takie jak Aalia, realizują nawet 70% zadań konsultanta w firmie.
Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017
2017-05-26 10:26
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci
2017-04-25 14:24
W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.
CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka
2017-03-28 10:25
Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegorocznej edycji Konkursu.
Klientomaniactwo – moda czy filozofia nowoczesnego rynku?
2016-12-27 09:48
Maciej Buś, założyciel i prezes Fundacji Forum Call Center, zajmującej się wspieraniem rozwoju branży Customer Contact Center w Polsce w wywiadzie udzielonym Biuletynowi Kulisy Obsługi Klienta prezentuje swój pogląd na temat dotychczasowych kierunków rozwoju i perspektyw tej branży w naszym kraju.
Wideorewolucja w komunikacji
2016-09-06 13:50
Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach, a my z petentów szybko przeobrażamy się w wymagających klientów. By zrozumieć, dlaczego wykorzystanie formatu wideo do komunikacji z klientem jest kolejnym, naturalnym krokiem dla podmiotów z różnych branż, warto przyjrzeć się temu, jak na przestrzeni ostatnich lat ewoluowała komunikacja międzyludzka.
Doskonałe opinie o alfa Video Contact Center
2016-08-10 01:59
Intuicyjny interfejs, aplikacja ergonomiczna w użytkowaniu, wysokiej jakości transmisja audio i wideo. Tak o rozwiązaniu alfa Video Contact Center wypowiadali się uczestnicy tegorocznej edycji konkursu Telemarketer 2016 roku, których zapytaliśmy o opinię na temat użytkowania rozwiązania wideo stworzonego przez Alfavox.