Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media
2019-06-05 10:34
13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.
Nowość od Danio! Danio na wynos – zgładzenie Małego Głoda jeszcze nigdy nie było takie proste!
2015-12-21 15:38
Nieprzewidywalny Mały Głód potrafi zaatakować także poza domem, pojawiając się niespodziewanie w szkole, na placu zabaw czy w parku. Warto mieć wtedy przy sobie najnowsze Danio na wynos w praktycznym i atrakcyjnym opakowaniu, dzięki któremu można zjeść ulubiony serek homogenizowany zawsze i wszędzie.
Pyszna i pożywna przekąska? Danio Mmmmetoda na Głoda!
2015-04-21 13:12
W tej odsłonie kampanii oprócz tradycyjnej komunikacji opartej na walce z Małym Głodem pojawia się więcej informacji o samym serku Danio oraz jego czterech najważniejszych cechach: mleczny, kremowy, pożywny oraz pyszny!