Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Droga do skutecznego telemarketingu
2019-03-28 13:58
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Wirtualna Akademia Grypy – nowe możliwości dla lekarzy!
2017-06-06 10:37
Wirtualna Akademia Grypy to platforma e-learnigowa, dzięki której pracownicy ochrony zdrowia i nie tylko, mają możliwość podnoszenia swojej wiedzy na temat grypy, powikłań pogrypowych i ich profilaktyki.
CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.
2016-07-14 10:55
CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A. Działania CCMS adresowane są do pracowników obsługi klienta odpowiedzialnych za obszary bankowości elektronicznej, kart kredytowych, depozytów, leasingu operacyjnego i finansowego oraz wsparcia dealerów Toyota Polska.
Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia tematami najnowszego Biuletynu Doradczego CCMS
2016-06-24 10:40
W najnowszym (5-6/2016) numerze Biuletynu Doradczego CCMS publikujemy drugą część wywiadu z Jackiem Barankiwiczem, Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.