Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Jarosław Kret twarzą kampanii firmy KESSEL
2019-09-13 20:59
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
LMC promuje zatrudnienie blisko domu w nowej kampanii medialnej
2019-09-03 13:36
Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości. Zdjęcia do spotu zrealizował Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych pilotów dronów na świecie.
OOH jak gorąco, czyli o kreatywnym wykorzystaniu zmieniającej się pogody
2019-07-23 14:45
Cyfrowy OOH to nie tylko umieszczanie statycznej grafiki na cyfrowym ekranie, ale medium o ogromnym potencjale marketingowym. DOOH ma wyjątkową zaletę, jaką jest możliwość aktualizowania w czasie rzeczywistym, zgodnie ze zmieniającymi się parametrami.
Jak światowe marki wykorzystują technologię w kampaniach?
2019-01-28 11:23
Coraz większą rolę w środkach przekazu odgrywa nowa technologia, która pozwala na trafne dotarcie do odbiorców. Doskonale rozumieją to firmy z branży e-commerce. Jak robią to światowe marki?
Infinity Media rozpoczyna kolejny rok współpracy z serwisem TravelPlanet.pl
2019-01-23 15:13
Dom mediowy Infinity Media rozpoczął kolejny rok współpracy z serwisem Travelplanet.pl, który w jednym miejscu skupia ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży.
Mint Media z nową kampanią dla Mattel
2019-01-17 11:11
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
„Warto mieć coś na przyszłość” - nowa kampania Getin Banku
2019-01-14 13:49
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5%. W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”.
Jak rozwijała się cyfrowa reklama zewnętrzna w 2018 roku?
2018-12-19 14:01
Cyfrowa reklama out-of-home cały czas rośnie w siłę i odgrywa coraz większą rolę w promowaniu produktów i usług znanych marek. Jest to jedna z najszybciej rozwijających się form reklamowych. Czy w nadchodzącym roku utrzyma równie wysoką pozycję?
Kampania promująca AQUAPHOR
2018-12-17 16:17
W poniedziałek, 17 grudnia wystartowała kampania telewizyjna promująca firmę AQUAPHOR, producenta materiałów filtrujących do oczyszczania wody.
Grzechy w zarządzaniu cyfrowym produktem
2018-12-12 11:34
W zarządzaniu produktem potrzeba intuicji, która wyjdzie naprzeciw potrzebom oraz dostarczy uniwersalne rozwiązanie. Na co należy uważać chcąc osiągnąć sukces w działaniu?
Cyfrowa technologia w kampanii New Balance
2018-10-19 11:54
Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.
Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?
2018-10-09 10:42
Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania.
Kampania tu i teraz, czyli o możliwościach i efektach real time marketingu
2018-09-27 11:17
Tworzenie treści w czasie rzeczywistym, możliwość monitorowania i bieżącego edytowania wyświetlanych komunikatów, dopasowanie spotów do miejsca i czasu jego wyświetlenia - to jedne z kluczowych i najbardziej atrakcyjnych możliwości z punktu widzenia reklamodawców w bieżącym roku. Jak robią to najlepsi?
Niepowtarzalne kampanie – siła cyfrowej reklamy OOH
2018-09-12 09:00
DOOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Dlaczego tak się dzieje? Cyfrowa reklama zewnętrzna, w porównaniu do tradycyjnej reklamy OOH, posiada nieograniczone możliwości, które sprawiają, że każda realizowana kampania jest wyjątkowa i niepowtarzalna.
Trwa kampania informacyjno-edukacyjna sieci klinik Optegra
2018-08-31 15:46
Międzynarodowa sieć klinik chirurgii okulistycznej Optegra rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną – „Przejdź na sokoli wzrok”. Akcja ma podnieść świadomość zdrowotną pacjentów w zakresie nowoczesnych metod korekcji wzroku.
Pożyczka na wszystko, czym zaskoczy życie – nowa strategia LendOn.pl
2018-08-31 13:50
Marka LendOn.pl, należąca do Creamfinance Poland, ruszyła z nową kampanią TV i w Internecie. Realizacją spotu zajął się VideoMill.
Skuteczna reklama DOOH – od czego zależy jej sukces?
2018-08-14 09:21
Skuteczna kampania DOOH to taka, która angażuje przechodniów i wywołuje zamierzone reakcje. Jak zatem dotrzeć do adresata i zachęcić go do interakcji z cyfrowym billboardem OOH? Jak wykorzystać potencjał DOOH przy planowaniu strategii marketingowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.