Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Skuteczna reklama DOOH – od czego zależy jej sukces?
2018-08-14 09:21
Skuteczna kampania DOOH to taka, która angażuje przechodniów i wywołuje zamierzone reakcje. Jak zatem dotrzeć do adresata i zachęcić go do interakcji z cyfrowym billboardem OOH? Jak wykorzystać potencjał DOOH przy planowaniu strategii marketingowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.
Kampania mobilna - tips&tricks
2018-04-27 10:45
Według raportu Digital in 2017: Global Overview, 46% populacji na świecie łączy się z Internetem za pomocą smartfonów. Takie statystyki są dowodem na to, że mobile ma ogromny potencjał marketingowy. Jak zatem zaplanować skuteczną kampanię mobilną, która zapisze się w pamięci i sercach odbiorców?
Credit Agricole rozpoczyna strategiczną współpracę z Dawidem Podsiadło
2018-03-29 12:57
Jeden z najpopularniejszych polskich artystów – Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca ma jednak zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter. Credit Agricole będzie również partnerem niektórych działań artystycznych Dawida Podsiadło, o czym artysta będzie niebawem sam informował.
Nowa kampania Tłoczni Dziadka Franka.
2018-03-22 11:24
Wiosna to moment, kiedy budzą się do życia rośliny i zwierzęta, to czas transformacji. Czas, w którym nadchodzi nowe. Wraz z tym okresem Tłocznia Dziadka Franka ruszyła z nową kampanią lifestylową i powołała do życia „Drużynę Piękna”.
Finanse na prostych zasadach - nowa odsłona kampanii Getin Banku
2018-01-17 13:54
Getin Bank ruszył z nową edycją kampanii pod hasłem przewodnim „Finanse na prostych zasadach”, w ramach której prezentuje konto oszczędnościowe. W spotach reklamowych ponownie pojawił się Tomek, „człowiek z zasadami”, będący bohaterem także poprzedniej kampanii, promującej Konto Proste Zasady.
CZY POLACY CHĘTNIE MÓWIĄ DZIĘKUJĘ - WYNIKI RAPORTU "WDZIĘCZNOŚĆ OD ŚWIĘTA?"
2017-12-19 11:29
Warszawa, grudzień 2017 r. - Według raportu "Wdzięczność od Święta?" , zarówno dziękowanie innym, jak i przyjmowanie podziękowań zdecydowanej większości z nas sprawia radość i poprawia nastrój
Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w mediach społecznościowych
2017-12-07 09:46
Planowanie świątecznych i noworocznych kampanii w pełni. Pojawiają się też pierwsze prognozy dotyczące trendów na 2018 rok. Niektóre z nich warto wykorzystać już teraz, planując świąteczne działania marketingowe. Poniżej kilka inspiracji z obszaru mediów społecznościowych, które warto wykorzystać. 
Potencjał reklamy DOOH w okresie Bożego Narodzenia
2017-12-05 12:51
DOOH czyli "cyfrowe wyjście z domu", w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia szczególnie zyskuje na wartości. Znane marki już na początku listopada zaczynają realizować przedświąteczne kampanie w telewizji, radiu czy internecie. Jak się okazuje, w tym czasie warto wykorzystać także cyfrowe kampanie DOOH.
Rusza kampania „Zwolnij! Pracujemy dla Ciebie”
2017-10-24 10:59
Z danych zgromadzonych przez policję dowiadujemy się, że na polskich drogach w 2016 roku doszło do 64 wypadków w miejscach robót drogowych, lub mających oznakowanie tymczasowe . W czasie tych zdarzeń zginęło 11 osób, a 90 zostało rannych.
MOYA zmienia promocyjne standardy
2017-10-10 10:52
Drugiego października w ogólnopolskich stacjach TV, radiowych, Internecie i na ponad 150 stacjach paliw MOYA ruszyła zaskakująca kampania promocyjna. Jej „motorem napędowym” jest idea dzielenia się nagrodami ze wskazaną osobą.
Future Processing z nagrodami za employer branding
2017-07-07 12:17
Nagroda główna, trzy wyróżnienia oraz wysoka pozycja w rankingu wśród międzynarodowych gigantów IT – Future Processing (FP) umacnia swoją pozycję wśród najlepszych pracodawców w kraju otrzymując nagrody w kolejnych konkursach.
Jak zwiększyć sprzedaż na stronach www? Poznaj 3 sprawdzone sposoby!
2017-06-14 15:08
Jak donosi Gemius, zakupy w sklepach internetowych robi już ponad 12 milionów Polaków. Taka liczba użytkowników to ogromny potencjał sprzedażowy, ale też wyzwanie dla osób działających w branży e-commerce. Jak przebić się z ofertą do użytkowników? Jak osiągnąć wysokie wyniki w wyszukiwarce Google? Oto 3 sposoby na wzrost ruchu w witrynie!
Zaskakujące dane dotyczące POChP – co 3 Polak po 35 roku życia ma problemy z płucami
2017-06-06 10:46
Wyniki testów przeprowadzonych za pomocą POChP Skanera, czyli aplikacji, która wstępnie ocenia ryzyko zachorowania na POChP, zaskoczyły ekspertów kampanii Płuca Polski. Okazuje się, że co trzeci użytkownik aplikacji, który ukończył 35 lat boryka się z problemami związanymi z oddychaniem (34,66%).
Rusza nowa kampania Oranżady Hellena z udziałem Kuby Wojewódzkiego
2017-05-15 13:59
Już dziś - 15 maja, startuje nowa kampania spotowa Oranżady Hellena. Bohaterem akcji po raz kolejny został Kuba Wojewódzki. W kampanii telewizyjnej emitowane będą trzy spoty. Akcja jest elementem szerokiej platformy komunikacyjnej „Autentycznie NAJ”, obejmującej działania 360°.
Ruszyła kampania reklamowa Śnieżki Satynowej
2017-04-10 12:59
Hasłem przewodnim tegorocznej ogólnopolskiej kampanii reklamowej Śnieżki Satynowej, wchodzącej w skład portfolio FFiL Śnieżka SA, jest: „Kolor odporny na 100 rodzajów plam” połączony z dotychczasowym komunikatem: „Ściany malujesz ponownie dopiero, gdy chcesz zmienić kolor”.
Najnowsze badania potwierdzają: miękka margaryna może pomóc w obniżeniu ryzyka wystąpienia zawału serca
2017-02-16 14:15
W kontekście światowych zaleceń żywieniowych rekomendujących ograniczenie spożycia tłuszczów nasyconych w diecie, a także zastąpienia ich tłuszczami nienasyconymi, opublikowane zostały najnowsze wyniki modelowego badania porównujące skutki wieloletniego spożycia masła i margaryny.
Grupa FLPR rozpoczyna współpracę z San Escobar
2017-01-13 13:18
W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej Grupa FLPR odpowiedzialna będzie za opracowanie i wdrożenie strategii PR, działania media relations oraz eventy.
Tylko 44% Polaków zapina pasy w autobusie – wyniki międzynarodowego badania
2016-11-10 09:45
Zaledwie 44% Polaków zapina pasy bezpieczeństwa w autobusie – tak wynika z przeprowadzonego niedawno badania firmy Lux Express, operatora krajowych i międzynarodowych połączeń autokarowych. W sondzie udział wzięło blisko 10 000 pasażerów z 5 krajów, w tym z Polski.