Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Studia stacjonarne, e-learning, czy branżowe konkursy?
2019-08-30 10:02
W najnowszym wydaniu BOK (7-8/2019) zastanawiamy się, czy jest jedyna i najlepsza droga do podniesienia kwalifikacji i odniesienia sukcesu?
Poznaliśmy najlepszych w branży telemarketingu 2019 roku
2019-07-23 11:15
Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka zostały rozstrzygnięte.
Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
2019-06-04 10:51
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.
Droga do skutecznego telemarketingu
2019-03-28 13:58
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Nie uczmy się na własnych błędach. – Korzystajmy z wiedzy profesjonalistów.
2018-12-11 10:16
W listopadzie 2018 roku nastąpiła oficjalna inauguracja Studium Menedżer Contact Center – projektu edukacyjnego Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania UW. W najnowszym wydaniu Biuletynu (11-12/2018) zamieszczamy relację z tej uroczystości, a opiniami i oczekiwaniami wobec Studium dzielą się z nami jego Słuchacze.
Transcom od 15 lat w Polsce. Firma planuje dalszy rozwój technologiczny i kadrowy.
2018-12-06 15:11
Transcom Worldwide Poland obchodzi 15-lecie działalności. Firma należy do największych w branży call center – zatrudnia 1,2 tys. pracowników, a najbliższe rekrutacje mogą obejmować kolejnych 150 osób. Dalszy rozwój w Polsce ma dotyczyć tzw. multilingual hub, nowych technologii i nowoczesnego podejścia do rekrutacji.
Technologia i wiedza w nowoczesnym contact center
2018-10-26 09:39
Technologia i wiedza w nowoczesnych jednostkach typu call/contact center to główne obszary tematyczne, którymi zajmujemy się w najnowszym wydaniu BOK (9-10/2018)
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
2018-10-08 10:18
Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.
Menedżer z papierami...
2018-09-14 13:09
W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta (7-8/2018) prezentujemy m.in. wspólną propozycję Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Studium Menedżer Contact Center. Omawiamy także rolę i znaczenie testów psychologicznych w biznesie.
Kogo szkolić w obsłudze klienta – opinia CCMS
2018-07-24 11:03
Praktycy zajmujący się obszarem obsługi klienta i coraz częściej menedżerowie kierujący dużymi organizacjami zdają sobie sprawę, że za obsługę klienta odpowiada cała firma, a nie tylko tak nazwany dział/komórka organizacyjna.
Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów „Złotej Słuchawki” i „Telemarketera Roku” 2018
2018-05-25 10:21
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową.
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018
2018-04-11 12:39
Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center.
Najnowsze wyniki corocznego badania jakości obsługi w Polsce
2018-03-19 14:51
15 marca, w Międzynarodowy Dzień Konsumenta, Polski Program Jakości Obsługi miał okazję podsumować 11. edycję swoich działań i przedstawić wyniki corocznego badania na temat stanu jakości obsługi w Polsce. Okazuje się, że mimo zwiększonej liczny pracowników urzędy i instytucje państwowe nie radzą sobie z obsługą klienta.
Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami
2018-03-05 09:48
W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.
Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami
2017-12-07 18:16
Doświadczenie i świadomość specyfiki branży, w której działa przedsiębiorca, są niezmiernie ważnymi czynnikami pozwalającymi na zrozumienie potrzeb i sprostanie wymaganiom klientów. W ostatnim w 2017 roku wydaniu Biuletynu Obsługi klienta (BOK 11-12/2017) przybliżamy specyfikę obsługi klienta w lokalu gastronomicznym.
Obsługa Klienta w gastronomii. Szkolenia CCMS dla Stacji Wawer
2017-12-05 16:08
CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia z zakresu obsługi klienta personelu kelnerskiego warszawskiej restauracji Stacja Wawer.
Jeśli jeszcze tego nie robimy, budżetowanie czas zacząć…
2017-10-10 16:44
W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (9-10/2017) przekazujemy uwagi naszych autorów dotyczących planowania budżetu. Czy środki, o które walczymy będą kosztem, czy też możemy potraktować je jako inwestycję? Od tego zależeć może przychylność tych, którzy ostatecznie decydują o kształcie i wysokości naszego budżetu.
Procesy, projekty i zarządzanie ryzykiem w służbie obsługi klienta
2017-06-29 11:47
„To jest wyłącznie inne spojrzenie na tę samą rzeczywistość” twierdzi A. Bogusz, doradca biznesowy, odpowiadając na pytanie o związek customer experience z doradztwem procesowym, projektowym i zarządzaniem ryzykiem.