Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

YieldRiser wzmacnia dział techniczny
2019-04-23 13:44
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozbudowuje dział techniczny i stawia na rozwój technologii.
Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć
2019-03-12 15:47
Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?
5 trendów programmatic o których będzie głośno w 2019 roku
2019-01-11 13:28
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania reklamodawców. Oto pięć najważniejszych trendów, które ukształtują ten model w 2019 roku.
Jak programmatic może pomóc w dotarciu do właściwego odbiorcy?
2018-11-19 11:39
Najlepsza kreacja reklamowa nie uzyska pożądanego efektu, o ile nie pojawi się we właściwym czasie i miejscu. Niezależnie od wielkości firmy i jej lokalizacji, wśród użytkowników Internetu rośnie potrzeba, aby reklama była skierowana tylko do nich. Jak tego dokonać?
Yield Riser na targach technologicznych Futurecom 2018
2018-09-20 14:04
Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.
Mobile i programmatic – duet doskonały?
2018-07-23 08:46
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej?
Przyszłość modelu programmatic po RODO
2018-06-29 16:06
Podstawą zakupu mediów w modelu programmatic jest precyzyjne targetowanie. Jednak nowe przepisy, które narzuca RODO powodują szerokie ograniczenie dostępu do danych użytkowników. Czy zmiany których jesteśmy świadkami to szansa czy zagrożenie dla branży?
YieldRiser otwiera oddział w Brazylii
2018-06-22 12:13
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Czy można wygrać z adblokami?
2018-05-18 13:20
Blokowanie reklam przez użytkowników Internetu to wciąż aktualny problem uderzający w branżę reklamową. Największe straty odnotowują wydawcy, którzy zarabiają na wyświetlanych treściach. Są jednak sposoby na to, aby uratować swoje przychody.
YieldRiser z serią wideo dla wydawców
2018-05-09 10:07
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął emisje filmów instruktażowych dla wydawców stron internetowych.
Maksymalizacja przychodów w okresie świątecznym
2018-03-30 09:05
Wielkanoc to nie tylko okres specjalnych rabatów, ale także wzmożony czas dla reklamodawców. Bez wątpienia, sezon świąteczny przynosi najwyższe wartości CPM w ciągu roku. Ważne jest, aby każdy wydawca miał opracowaną strategię wykorzystania świąt w celu maksymalizacji dochodów z ruchu na stronie. Na co warto zwrócić uwagę przy jej tworzeniu?
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
2018-01-30 13:54
Dzięki dużej ilości formatów oraz koncentracji uwagi widzów na obrazie, cyfrowa reklama wideo daje wydawcom szansę na zwiększenie przychodów z powierzchni reklamowej. Tylko odpowiednia metoda, dokładny pomiar oraz optymalizacja pozwolą stworzyć skuteczną strategię monetyzacji wideo. Jak tego dokonać?
Wioletta Wiśniewska z Traffic Trends do Bidlab
2017-11-16 16:09
Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektownym pozyskiwaniu ruchu – dołączyła Wioletta Wiśniewska. Objęła stanowisko Traffic Managera.
YieldRiser z obsługą OLX
2017-10-17 12:00
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – nawiązał współpracę z portalem OLX.
Cross devices w modelu programmatic
2017-06-27 15:41
Polacy spędzają w sieci ponad 6 godzin, z czego 4,4 godz. na desktopie, a 1,3 godz. na urządzeniach mobilnych – tak wynika z opublikowanego w 2016 roku raportu We are social. Surfowanie po Internecie rozkłada się równomiernie na kilka urządzeń, w zależności od tego gdzie akurat przebywamy. Jak wykorzystać ich moc reklamową?
YieldRiser dla MyPolacy.de
2017-03-09 16:07
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął współpracę z portalem MyPolacy.de.
Jak przechytrzyć AdBlocka?
2017-01-24 10:57
Polska należy do czołówki krajów pod względem liczby internautów blokujących reklamy. Korzystają oni z różnego oprogramowania nie ponosząc za to konsekwencji. Sytuacja zaczyna się jednak zmieniać. Polskie serwisy wychodzą na wojnę z adblokami i ograniczają treści dla osób, które ich używają.
Havas Media Group stawia na dane i 100% Programmatic
2017-01-18 14:33
Sieć Havas Media stawia obecnie na dwa filary przyszłości branży komunikacyjnej, czyli programmatic i dane. Globalnie, Grupa rozpoczyna nowy rok z ponad 5000 talentów (spośród 20 000 pracowników) przeszkolonych w ramach autorskiego programu 100% Programmatic.