Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

ZOO Market rusza z kampanią DOOH
2018-06-21 09:16
ZOO Market we współpracy z agencją reklamową MyLED realizuje intensywną kampanię DOOH, informującą o nadchodzących wydarzeniach i odliczającą czas do atrakcji zaplanowanych na kolejny weekend.
Jak rozliczać się z fiskusem za kampanie AdWords
2018-06-18 09:14
Uruchomienie usługi AdWords i cieszenie się z jej efektów to jedynie jeden z kroków jakie musi wykonać przedsiębiorca. Równie kluczowe jest rozliczenie się z poniesionych wydatków z urzędem skarbowym. W tym poradniku podpowiemy jak tego dokonać.
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
2018-06-13 10:06
Sztuczna inteligencja już od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej można zaobserwować stały postęp technologiczny, który marki wykorzystują, aby mieć przewagę nad konkurencją. Jak działa sztuczna inteligencja? Czy będzie przyszłością branży reklamowej?
Jak zdobyć serca millenialsów?
2018-06-05 09:15
O millenialsach, czyli pokoleniu osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem, mówi się często jako o straconej generacji. Są to ludzie, którzy śmiało wchodzą w dorosłość. Co ważne, stanowią aktualnie najsilniejszą grupę nabywczą. Skoro pokolenie Y tak chętnie kupuje, warto zastanowić się nad tym jak do nich trafić?
Trudna codzienność w teledysku Filipa Załuski dla TIWAYO
2018-05-30 10:21
W piątek, 25 maja odbyła się premiera teledysku do piosenki „Wild”, młodego francuskiego piosenkarza TIWAYO. Twórcą klipu jest polski reżyser i operator – Filip Załuska. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25.
Dzień Dziecka na cyfrowym ekranie
2018-05-30 09:27
Czerwiec witamy Międzynarodowym Dniem Dziecka, ważnym nie tylko dla najmłodszych ale także ich najbliższych, którzy chcą sprawić im radość. W tym okresie szczególnie oblegane są sklepy z dziecięcym asortymentem, które w tym czasie cieszą się najlepszymi wynikami. Jak zachęcić klientów do wybrania konkretnego sklepu?
Brand New Heaven dla sieci sklepów NETTO
2018-05-29 14:17
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, promującą zdrowe nawyki żywieniowe i ofertę sieci sklepów NETTO. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO.
Blockchain – cyfrowa rewolucja
2018-05-18 08:32
Technologia blockchain zyskuje na popularności, a jej użycie zaczyna wychodzić poza branżę fin-tech. Coraz częściej wykorzystywana jest również w IT, marketingu czy reklamie. Co należy wiedzieć o nowej technologii? Jaki będzie miała wpływ na branżę reklamową i konsumentów? Na te pytanie odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.
Biznesy, które najchętniej korzystają z cyfrowej reklamy DOOH
2018-05-09 09:24
DOOH to innowacyjne medium, pozwalające na dotarcie do odbiorców w ciekawy i oryginalny sposób poza ich miejscem zamieszkania. Ma przed sobą bardzo dobrą perspektywę rozwoju, a to za sprawą ciekawych możliwości, z których chętnie korzystają reklamodawcy w swoich kampaniach.
Kampania mobilna - tips&tricks
2018-04-27 10:45
Według raportu Digital in 2017: Global Overview, 46% populacji na świecie łączy się z Internetem za pomocą smartfonów. Takie statystyki są dowodem na to, że mobile ma ogromny potencjał marketingowy. Jak zatem zaplanować skuteczną kampanię mobilną, która zapisze się w pamięci i sercach odbiorców?
Jak zarabiać na blogu?
2018-04-26 12:38
Blog to nie tylko idealne miejsce, by opowiedzieć swoją historię czy wyrazić zdanie na dany temat, ale także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. Prowadzenie bloga może być całkiem opłacalne, lecz tylko wtedy gdy autor wie, w jaki sposób zarabiać z ruchu na stronie.
RIJA - największa sieć reklamowa In-Store Dooh
2018-04-25 18:45
Największa sieć handlowa elektroniki użytkowej w Polsce RTV EURO AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową. RIJA to ponad 23 000 cyfrowych nośników w 270 sklepach, w 170 miejscowościach w całym kraju, samodzielnie zarządzanych przez RTV EURO AGD
Czy chatboty wyprą aplikacje?
2018-04-24 09:21
Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób pobierających daną aplikację korzysta z niej tylko raz. Natłok sprawia, że coraz częściej ludzie decydują się na usunięcie ich z urządzeń. Popularność natomiast zyskują chatboty, które stają się głównym kanałem komunikacji marki z konsumentem.
DOOH jako nowoczesna forma tradycyjnego medium
2018-04-17 12:35
Firmy, chcąc skutecznie dotrzeć do odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji korzystają z różnych kanałów komunikacji. Najchętniej korzystają z telewizji, prasy, radia i Internetu. Obok nich funkcjonuje także reklama zewnętrzna, która jest doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych.
Videomill wystawcą na targach IOTX w Dubaju
2018-04-12 16:54
Videomill, specjalista w zakresie tworzenia spersonalizowanego wideo, w dniach 1-3 maja 2018 zaprezentuje swoją ofertę na targach Internet of Things Expo w Dubaju – jednym z największych wydarzeń technologicznych na Bliskim Wschodzie.
Siła reklamy mobilnej
2018-04-11 13:36
Reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana do rozdzielczości urządzeń mobilnych. Co zrobić, by reklamy wyświetlane na tabletach i smartfonach wywoływały u odbiorców zaangażowanie i zainteresowania, a markom pozwalały pozyskiwać klientów?
Wielkanocny DOOH w szczytnym celu
2018-03-30 08:52
Święta to czas refleksji, odpoczynku od pracy, spotkań z najbliższymi, a także… najlepszy okres na kampanie DOOH.
Wiosenne kampanie DOOH
2018-03-26 12:09
Każdej wiosny znane marki obmyślają nową strategię marketingową i zaczynają pracę nad kampaniami i reklamami, które mają na celu obudzić konsumentów z zimowej monotonii i zachęcić ich do działania. Najlepszym sposobem na dotarcie do klienta w piękny, słoneczny dzień jest kampania DOOH.