Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Wszystko co musisz wiedzieć o invalid traffic
2019-09-02 09:44
Invalid Traffic, czyli nieprawidłowy ruch w Internecie, obejmuje wszystkie kliknięcia lub wyświetlenia, które mogą sztucznie zawyżać koszty reklamodawcy czy zarobki wydawcy. Pod tym pojęciem kryje się nie tylko fałszywie wygenerowany ruch, ale także przypadkowe kliknięcia użytkowników.
Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOH
2019-06-27 10:45
Dzięki reklamom w social media, które są jednym z najchętniej wybieranych kanałów promocji, może się wydawać, że era billboardów dobiegła końca. Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim jest OOH? Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii outdoorowych?
Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy
2019-06-11 11:12
Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic?
Wideo marketing – przegląd najważniejszych trendów
2019-05-29 11:06
Jednym z największych trendów marketingowych ubiegłego roku było pojawienie się IGTV. Popularnością cieszyły się również stories na Facebooku czy Instagramie. Pokazuje to, że aby zbudować solidną strategię marketingową, trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi.
twożywo - nowa odsłona agencji 4Frame
2019-05-28 11:10
4Frame przekształca się w twożywo. Agencję kreatywną, która stawia na twórczą pracę i otwarte podejście, bez żadnych ram i ograniczeń.
Najważniejsze czynniki wpływające na popularność cyfrowej reklamy zewnętrznej
2019-05-22 09:32
Jak pokazują najnowsze badania, wydatki przeznaczone na reklamę zewnętrzną stale rosną i trend ten nadal będzie się utrzymywał. Według danych opublikowanych przez Magna i Zenith, w samych Stanach Zjednoczonych, między 2018 a 2021 przewiduje się wzrost wydatków o ponad 4 mld dolarów.
VoD przyszłością cyfrowej reklamy
2019-04-16 16:06
Obecnie 70% osób w wieku 18-34 ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata.
Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć
2019-03-12 15:47
Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?
Cyfrowa reklama zewnętrzna – zaskakuje i pobudza wyobraźnię
2019-03-11 16:16
Cyfrowa reklama zewnętrzna to dynamicznie rozwijające się medium, z którym mamy styczność każdego dnia. Co sprawia, że DOOH jest coraz popularniejszy i dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany przez reklamodawców?
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?
2019-03-06 10:06
W świecie handlu sztuczna inteligencja stała się użytecznym i niezbędnym narzędziem. Jedną z dziedzin działalności, w której bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że wykorzystanie technologii AI w tej branży wzrośnie do 2020 roku o 155%. Jak AI wpływa na branżę i jak ją zmienia?
Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta
2019-02-15 14:10
Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań wielokanałowych?
Inseo
2019-02-13 14:02
Inseo - Agencja interaktywna zajmująca się SEO/SEM
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
2019-01-21 11:16
W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych, a najchętniej eksplorowanym rodzajem treści jest wideo. Jakie rozwiązania warto wykorzystać w swojej strategii w 2019 roku?
Rola blockchain w reklamie cyfrowej w 2019
2019-01-15 13:13
Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. Co jest powodem tak szybko rosnącej popularności? Jakie znaczenie ma dla marek i konsumentów?
Jak pudełka z nadrukiem pozwalają stworzyć tanią i dobrą reklamę?
2018-12-31 09:45
Szukacie sposobu na tanią i sprawdzoną reklamę dla swojej firmy? Najlepszą możliwością okazać się mogą pudełka z nadrukiem.
Siła personalizacji w digital marketingu
2018-12-19 11:04
W personalizacji chodzi o to, aby klienci czuli się związani z marką, która tworzy przekaz dopasowany do ich potrzeb, nie naruszając przy tym ich prywatności. Głównym celem spersonalizowanego marketingu jest dopasowanie do danej osoby właściwego produktu w odpowiednim czasie. Co właściwie daje nam tak starannie dobrany przekaz?
Cykl życia użytkownika aplikacji mobilnej
2018-12-18 14:30
Z danych Adjust wynika, że aż 80% użytkowników przestaje korzystać z aplikacji mobilnej już dzień po jej zainstalowaniu. Czy konsumenci powracają do aplikacji, których nie używali przez długi czas?
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
2018-12-14 10:25
W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata?