Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Trendy, które ukształtują reklamę online w 2019
2018-11-26 11:01
Nadszedł idealny czas na podsumowanie tego, co działo się w branży reklamowej oraz sprawdzenie, co będzie napędzało rynek w nadchodzącym roku. Które trendy z 2018 nie stracą popularności? Jakie nowości nas czekają? Na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę podczas planowania budżetów na 2019? Na te pytania odpowiada Mariusz Maksymiuk, CEO Adexon.
Jak programmatic może pomóc w dotarciu do właściwego odbiorcy?
2018-11-19 11:39
Najlepsza kreacja reklamowa nie uzyska pożądanego efektu, o ile nie pojawi się we właściwym czasie i miejscu. Niezależnie od wielkości firmy i jej lokalizacji, wśród użytkowników Internetu rośnie potrzeba, aby reklama była skierowana tylko do nich. Jak tego dokonać?
Wideo online na pozycji lidera
2018-11-13 13:54
Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym samym wyprzedzi telewizję.
Mobile first w Social Customer Care – 5 kroków do sprawnej komunikacji
2018-10-23 10:07
Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej generacji? Poznaj 5 zasad, o których warto pamiętać.
Stefan Stefański na pokładzie F25
2018-10-23 10:03
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.
Cyfrowa technologia w kampanii New Balance
2018-10-19 11:54
Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.
Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej
2018-10-17 10:35
Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w górę i nic nie wskazuje na to, aby jej rozwój miał się zatrzymać. Jak plasuje się ten format, biorąc pod uwagę wszystkie regiony Wschodniej Europy? Najnowsze dane analizuje Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej Adexon.
Wydawcy premiują sprzedawców
2018-10-16 11:29
Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Blockchain – krok milowy ku przejrzystości reklam?
2018-10-05 08:18
Skandale związane z danymi, chociażby te dotyczące Facebooka, coraz częściej dotykają branżę reklamową. Dlatego eksperci szukają złotego środka, by ich uniknąć. Jednak istotą problemu pozostaje brak przejrzystości danych i reklam. Czy istnieje sposób, aby ją uzyskać?
Roksana Wojciula w Mint Media
2018-10-03 12:18
Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera.
Jan Antoniewicz poprowadzi sprzedaż globalną w Senuto
2018-09-28 13:43
Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Jan Antoniewicz, który objął stanowisko Head of Global Sales.
Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?
2018-09-27 14:33
Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki docierają online do swoich klientów. Zarówno marketerzy, jak i klienci coraz chętniej wykorzystują AI do realizacji celów sprzedażowych. Wiele wskazuje na to, że niebawem treści wideo będą kształtowane głównie przez sztuczną inteligencję. Czy czeka nas zatem rewolucja w wideo marketingu?
Royal Ad z nowym Head of Agency Sales
2018-09-05 11:10
Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko Head of Agency Sales w Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium.
Pożyczka na wszystko, czym zaskoczy życie – nowa strategia LendOn.pl
2018-08-31 13:50
Marka LendOn.pl, należąca do Creamfinance Poland, ruszyła z nową kampanią TV i w Internecie. Realizacją spotu zajął się VideoMill.
Dokąd zmierza rynek aplikacji mobilnych?
2018-08-20 11:38
Stale wzrastająca liczba użytkowników urządzeń mobilnych sprawiła, że rynek aplikacji przeżywa swój złoty okres. Jego wartość wynosi już prawie 35 miliardów dolarów. Jaka przyszłość czeka aplikacje? Które z nich spotykają się z najlepszym odbiorem? O tym w artykule Andrzeja Golety, Digital Marketing Managera sieci reklamowej Adexon.
Jak zwiększyć sprzedaż przed rozpoczęciem roku szkolnego?
2018-08-20 09:15
W przypadku rynku e-commerce każda okazja do zwiększenia sprzedaży jest na wagę złota. Rozpoczęcie roku szkolnego może być tego doskonałym przykładem. W tym artykule podpowiemy jak wykorzystać ten okres do zwiększenia sprzedaży.
Mobile i programmatic – duet doskonały?
2018-07-23 08:46
Rynek mobile programmatic rośnie w bardzo szybkim tempie i zyskuje coraz większą popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzać kampanie z zastosowaniem zaawansowanej technologii oraz danych, tak aby w pełni wykorzystać ich potencjał. Jak tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej?
Poradnik Senuto – jak zoptymalizować stronę pod urządzenia mobilne?
2018-07-18 09:08
W marcu, Google poinformował na swoim oficjalnym blogu o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First Index. Jak poprawnie zoptymalizować stronę pod różne urządzenia i czym jest Mobile-First Index?