Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Roczny zapas paliwa od marki Halne
2018-11-13 13:48
NAV Agency oraz agencja interaktywna Mint Media zrealizowały wspólny projekt dla marki Halne, należącej do spółki piwowarskiej Van Pur.
Jagoda Bujak w Catvertiser
2018-10-16 12:00
Do zespołu Catvertiser – agencji specjalizującej się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w social media, dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst.
NapoleonCat pozyskał 2,5 mln na rozwój zagranicą
2018-09-28 14:58
Fundusz INventures podpisał umowę inwestycyjną z właścicielem platformy NapoleonCat do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Zainwestował w nią 2,5 mln zł, środki te zostaną przeznaczone na powiększenie zespołu i działania marketingowe za granicą.
Jak zwiększyć sprzedaż przed rozpoczęciem roku szkolnego?
2018-08-20 09:15
W przypadku rynku e-commerce każda okazja do zwiększenia sprzedaży jest na wagę złota. Rozpoczęcie roku szkolnego może być tego doskonałym przykładem. W tym artykule podpowiemy jak wykorzystać ten okres do zwiększenia sprzedaży.
Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach
2018-07-09 12:10
Jak stworzyć rozwiązanie, które nie tylko zrealizuje cel, ale również wzbudzi reakcje odbiorców? Z pomocą przychodzi Customer Journey Map. Jak z niej korzystać? O tym Michał Chrościcki, Analyst & Strategy Mint Media.
Mint Media dla marki Kikkoman®
2018-06-27 11:26
Agencja interaktywna Mint Media zrealizowała pierwszy projekt dla marki Kikkoman®. Marka Kikkoman® to szeroka oferta naturalnie warzonych sosów sojowych i marynat. Agencja odpowiada za realizacje kreacji w zakresie kampanii digital oraz projektu graficznego strony internetowej www.ekspertzdrowegosmaku.pl.
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
2018-06-11 13:16
NapoleonCat – platforma do zarządzania komunikacją w social media – postanowiła przeanalizować udział procentowy osób korzystających z największych platform społecznościowych w Polsce. Pod lupę wzięto użytkowników Facebooka, Instagrama oraz Messengera. Kim są osoby korzystające z tych serwisów? Odpowiedź poniżej.
Mint Media dla marki Meizu
2018-06-07 11:12
Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.
Tłusty Czwartek w Internecie – infografika Mint Media i Brand24
2018-03-12 13:08
Tłusty Czwartek to dzień, w którym zdjęcia, infografiki i memy podbijają Internet każdego roku. Gdzie pojawiły się najpopularniejsze wzmianki na temat święta pączków w 2018? Odpowiada na to poniższa grafika, przygotowana przez Mint Media, we współpracy z Brand24. Od lutego, obie firmy nawiązały długofalową współpracę w zakresie analizy Internetu.
Nowa odsłona Mint Media
2018-03-08 10:28
Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakres usług i kompetencji.
Jakich błędów unikać prowadząc firmowy profil w mediach społecznościowych
2018-02-19 08:19
Chcąc liczyć się w branży trzeba być obecnym w mediach społecznościowych. Prowadzenie firmowego profilu to jednak nie taka prosta sztuka. W tym poradniku podpowiemy jakich błędów unikać aby cieszyć się z rosnącej liczby klientów.
Ranking blogów podróżniczych 2017
2018-02-07 11:02
W oparciu o różne dane, szacuje się, że polski Internet liczy niespełna tysiąc blogów podróżniczych. Część z nich prowadzonych jest starannie i na bieżąco. Niektóre natomiast nie zachęcają treścią ani zdjęciami i rzadko są uaktualniane. Jak w natłoku tak dużej liczby blogów znaleźć te najbardziej wartościowe?
Mint Media z obsługą social media Bielenda Professional
2018-01-30 13:17
Agencja interaktywna Mint Media wygrała przetarg na obsługę producenta kosmetyków Bielenda Professional. W ramach współpracy eksperci agencji odpowiadają za strategię i komunikację marki na Facebooku i Instagramie.
Nowa osoba na pokładzie Catvertisera
2018-01-12 09:40
Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.
Spadek zasięgów na Facebooku – badanie NapoleonCat
2017-11-23 12:38
Spadek zasięgów organicznych na Facebooku jest cały czas gorącym tematem w branży marketingowej. W ostatnim czasie platforma testowała rozwiązanie, w którym posty publikowane przez strony zostały przeniesione do nowego feedu. Jak wygląda sytuacja spadających zasięgów w Polsce? O tym w badaniu NapoleonCat.
Jak przygotować świąteczną kampanię w social media?
2017-11-21 11:27
Jak co roku, branża marketingowa staje przed wyzwaniem planowania świątecznych działań dla marek. W każdym sezonie chce to zrobić lepiej niż w poprzednim, a w dodatku lepiej niż konkurencja. Co zrobić, żeby kampania przyniosła oczekiwany wynik? O tym w najnowszym artykule Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media.
„Made in China” po polsku, czyli dlaczego warto postawić na promocję marki własnej
2017-10-11 12:29
Na pytanie o skojarzenia z produktem pochodzącym z Chin w odpowiedzi większość z nas z pewnością wyrecytowałaby hasła takie jak „niska jakość”, „tandeta” czy „tania chińszczyzna”. Towary rodem z Państwa Środka obciążone są stereotypami, które pokutują w naszej świadomości od niemal trzech dekad. Zapominamy jednak, że czasy „Jarmarku Europa”...
Catvertiser z nową funkcją
2017-09-27 10:18
Catvertiser – polska platforma do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku - wprowadza nowe udogodnienie. Do kluczowych funkcji narzędzia dołącza Lynx. Jakie możliwości idą w parze z jej powstaniem?