Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Nowa osoba na pokładzie Catvertisera
2018-01-12 09:40
Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.
Spadek zasięgów na Facebooku – badanie NapoleonCat
2017-11-23 12:38
Spadek zasięgów organicznych na Facebooku jest cały czas gorącym tematem w branży marketingowej. W ostatnim czasie platforma testowała rozwiązanie, w którym posty publikowane przez strony zostały przeniesione do nowego feedu. Jak wygląda sytuacja spadających zasięgów w Polsce? O tym w badaniu NapoleonCat.
Jak przygotować świąteczną kampanię w social media?
2017-11-21 11:27
Jak co roku, branża marketingowa staje przed wyzwaniem planowania świątecznych działań dla marek. W każdym sezonie chce to zrobić lepiej niż w poprzednim, a w dodatku lepiej niż konkurencja. Co zrobić, żeby kampania przyniosła oczekiwany wynik? O tym w najnowszym artykule Michała Chrościckiego, Analyst & Strategy Planner Mint Media.
„Made in China” po polsku, czyli dlaczego warto postawić na promocję marki własnej
2017-10-11 12:29
Na pytanie o skojarzenia z produktem pochodzącym z Chin w odpowiedzi większość z nas z pewnością wyrecytowałaby hasła takie jak „niska jakość”, „tandeta” czy „tania chińszczyzna”. Towary rodem z Państwa Środka obciążone są stereotypami, które pokutują w naszej świadomości od niemal trzech dekad. Zapominamy jednak, że czasy „Jarmarku Europa”...
Catvertiser z nową funkcją
2017-09-27 10:18
Catvertiser – polska platforma do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku - wprowadza nowe udogodnienie. Do kluczowych funkcji narzędzia dołącza Lynx. Jakie możliwości idą w parze z jej powstaniem?
Ile marketingu jest w procesie rekrutacyjnym?
2017-09-19 17:57
Mogłoby się wydawać, że podobieństwa między agencją marketingową i agencją rekrutacyjną kończą się wyłącznie na tym, że obydwie potrzebują ludzi, by funkcjonować. Stwierdzenie to można by nawet uznać za prawdziwe… kilkanaście lat temu. W dzisiejszych czasach bliższy prawdzie jest pogląd, że to „praca szuka człowieka” - nie na odwrót.
#Cyberstrażnik PKO Banku Polskiego powraca na wakacje
2017-08-04 09:03
Kradzież danych osobowych i tożsamości to realne problemy, na które szczególnie narażona jest młodzież i dzieci korzystające z Internetu, dlatego w tym obszarze niezbędna jest edukacja. W te wakacje PKO Bank Polski powraca z projektem #Cyberstrażnik w zakresie bezpiecznego bankowania. W kolejnej edycji wspierają go znani blogerzy.
Marcin Hołyst nowym prezesem Catvertiser
2017-06-22 10:42
Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów.
Dzień Matki na Instagramie – analiza hashtaga #dzienmatki
2017-05-30 15:23
Obchodzony w minionym tygodniu Dzień Matki odbił się sporym echem w mediach społecznościowych. Na Instagramie pojawiały się grafiki z życzeniami, czy te wyrażające wdzięczność i miłość do mam, zdjęcia z dzieciństwa, czy po prostu fotografie w towarzystwie mam. Z tej okazji NapoleonCat przeprowadził analizę hashtaga #dzienmatki na Instagramie.
Nowe reguły autooptymalizacji w Catvertiser
2017-05-29 16:43
Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które znacząco usprawnią działania i pracę użytkowników.
Lewandowscy rządzą Instagramem w Polsce
2017-04-27 13:28
Na początku roku NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych kont na Instagramie w Polsce. Wówczas otwierali go Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta. Jakie zmiany zaszły na tym serwisie w ciągu ostatnich miesięcy? NapoleonCat przedstawia najnowsze zestawienie.
Geolokalizacja i analiza zachowań – klucz do skutecznej reklamy na Facebooku
2017-04-27 12:13
Precyzyjne targetowanie zapewnia markom skuteczne dotarcie z ofertą do odpowiednich odbiorców. Możliwości zawężania reklam do lokalizacji, zachowań czy zainteresowań są dostępne w Catvertiser od dawna. Wciąż jednak wprowadzane są usprawnienia. Poniżej omawiamy najważniejsze zmiany.
Najpopularniejsze marki elektroniczne na Facebooku w Polsce
2016-12-09 10:46
Ranking najpopularniejszych marek elektronicznych na Facebooku w Polsce otwiera Samsung, który zgromadził już prawie 1.4 mln fanów. A jak na jego tle plasują się inni producenci? Przedstawiamy najnowszy ranking NapoleonCat.
Inspiracje kulinarne w mediach społecznościowych
2016-11-28 13:47
Moda na gotowanie w Polsce nadal trwa, a internet wciąż jest jednym z głównych źródeł szukania nowych inspiracji i przepisów kulinarnych. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które profile na Facebooku i Instagramie, które cieszą się największą popularnością.
#SMupdate – reklama w Messengerze i rekrutacja przez Facebooka
2016-11-16 14:19
Messenger wprowadził nową aktualizację, dzięki której po kliknięciu w reklamę na Facebooku użytkownik jest kierowany do komunikatora. Facebook z kolei testuje wygląd stron biznesowych oraz rozwiązania rekrutacyjne. Czy Instagram szykuje się do wprowadzenia linków? Eksperci NapoleonCat analizują zmiany.
#SM update – podsumowanie nowości na Instagramie i Twitterze
2016-11-09 10:08
W zeszłym tygodniu dwie platformy Social Media ogłosiły nowe aktualizacje. Instagram rozpoczął testy nad nowymi rozwiązaniami dla e-commerce, z kolei Twitter postawił na usprawnienie obsługi klienta poprzez boty. NapoleonCat postanowił przyjrzeć się bliżej tym rozwiązaniom. Oto czego już niebawem można się spodziewać.
Największe polskie profile na Twitterze – październik 2016
2016-11-03 11:09
W drugiej połowie października NapoleonCat opracował ranking największych profili na Instagramie w Polsce, na którym, jak się okazało, rządzą celebryci, sportowcy, blogerzy i vlogerzy. Jak natomiast prezentuje się podobne zestawienie dla Twittera? Oto najnowszy ranking dla tego portalu społecznościowego.
Anna Ortman wzmacnia dział Social Media w INSIGNII
2016-10-28 11:33
Anna Ortman w roli Social Media Specialist odpowiada za budowanie strategii komunikacyjnych, planowanie oraz egzekucję działań w mediach społecznościowych.