Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Kolporter umocnił się na pozycji lidera
2019-04-11 12:12
Kolporter w minionym roku powiększył swój udział w rynku dystrybucji prasy – z analiz prowadzonych przez spółkę wynika, że w grudniu ubiegłego roku wynosił on blisko 65 procent.
Ewolucja rynku sprzedaży prasy
2019-03-19 11:51
W ostatnich latach zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Ubyło małych indywidualnych sklepów i kiosków, przybyło natomiast supermarketów, dyskontów i sklepów convenience. Kolporter od lat dostosowuje się do zmian na rynku, docierając z dostawami do wszystkich formatów, które mają w ofercie prasę.
Wzrost sprzedaży produktów okołoprasowych w salonikach Kolportera
2019-02-13 13:42
Sieć saloników Kolportera zanotowała w 2018 roku wzrost sprzedaży produktów okołoprasowych. W porównaniu do 2017 roku średnia roczna sprzedaż tych produktów, w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera, wzrosła aż o 9 procent.
Saloniki Kolportera bez spadków sprzedaży prasy
2019-01-22 11:28
Wbrew powszechnej tendencji rynkowej saloniki Kolportera nie zanotowały w 2018 r. spadku sprzedaży prasy. W porównaniu do 2017 r. średnia roczna sprzedaż gazet, czasopism i kolekcji wydawniczych w przeliczeniu na jeden punkt sieci Kolportera wzrosła o ok. 1 procent.
Kolporter liderem dostawców prasy do stacji paliw
2017-09-11 11:22
Kolporter współpracuje już z blisko 65% stacji paliw, znajdujących się na terenie Polski i należących do koncernów paliwowych i sieci sprzedaży.
Saloniki Kolportera ze wzrostem sprzedaży prasy
2017-09-04 11:30
Rośnie sprzedaż prasy w salonikach prasowych Kolportera. Największy wzrost zanotowały czasopisma kobiece, pisma dla dzieci i wydawnictwa hobbystyczne.
Zakaz handlu w niedzielę mogą odczuć wydawcy prasowi i sprzedawcy prasy
2017-04-18 12:26
Czy wydawcy prasowi i sprzedawcy prasy odczują zakaz handlu w niedzielę? – W niewielkim stopniu, ale tak – uważają przedstawiciele Kolportera.
Kolporter analizował sprzedaż prasy w małych punktach
2016-11-14 10:59
Magazyny telewizyjne i pisma dla kobiet to najchętniej kupowane tytuły prasowe w małych punktach – wynika z analizy tegorocznych wyników sprzedaży, przygotowanej przez Kolportera.