Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Studia stacjonarne, e-learning, czy branżowe konkursy?
2019-08-30 10:02
W najnowszym wydaniu BOK (7-8/2019) zastanawiamy się, czy jest jedyna i najlepsza droga do podniesienia kwalifikacji i odniesienia sukcesu?
Poznaliśmy najlepszych w branży telemarketingu 2019 roku
2019-07-23 11:15
Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka zostały rozstrzygnięte.
Jak wykorzystać doświadczenia innych w komunikacji z otoczeniem
2019-06-04 10:51
CCMS, wspólnie z firmą Organizacja i Kierowanie, przeprowadził cykl szkoleń dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. Tematyka szkoleń obejmowała zagadnienia z zakresu komunikacji wewnętrznej w firmie, rozumianej jako całokształt relacji pomiędzy pracownikami i zespołami (klient wewnętrzny) oraz komunikacji z otoczeniem zewnętrznym.
Droga do skutecznego telemarketingu
2019-03-28 13:58
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Jak zostać posadzkarzem?
2018-12-17 12:36
Branża remontowo-budowlana wciąż zyskuje na znaczeniu, a wraz z nią zawód posadzkarza. Niestety wciąż brakuje osób specjalizujących się w tym fachu. Czy opanowanie tej sztuki jest kluczem do sukcesu?
Lekcje posadzkarstwa cieszą się ogromnym zainteresowaniem młodzieży
2018-12-03 10:08
Kuźnia Posadzkarskich Talentów przyciąga uczniów szkół technicznych do legnickiej Akademii Sztuki Posadzkarskiej. Podczas jednodniowych warsztatów uczniowie poznają podstawowe pojęcia z zakresu posadzkarstwa oraz dowiadują się, jak w praktyce wygląda praca w tym zawodzie.
Live streaming w promocji własnego biznesu
2018-11-27 13:26
Zachęcenie użytkowników indywidualnych do tworzenia własnych transmisji online i łatwy dostęp do technologii pozwoliły na wysokie tempo wzrostu rynku live streamingu. Skoro z narzędzi korzystają zwykli użytkownicy, nic dziwnego, że coraz częściej sięgają po nie firmy.
Kogo szkolić w obsłudze klienta – opinia CCMS
2018-07-24 11:03
Praktycy zajmujący się obszarem obsługi klienta i coraz częściej menedżerowie kierujący dużymi organizacjami zdają sobie sprawę, że za obsługę klienta odpowiada cała firma, a nie tylko tak nazwany dział/komórka organizacyjna.
Telemarketingowi bohaterowie drugiego planu
2018-07-03 14:53
W czerwcowym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (6/2018) prezentujemy rozmowy z finalistami konkursu Złota Słuchawka 2018 – tymi, którym ostatecznie nie udało się sięgnąć po nagrody i tak niewiele zabrakło im do zwycięstwa.
Każda gmina może dostać pieniądze na szkolenia informatyczne dla mieszkańców!
2018-06-22 15:59
Do 20 lipca wszystkie gminy z województwa: podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, opolskiego i śląskiego, mogą otrzymać pieniądze na przeprowadzenie darmowych szkoleń informatycznych dla mieszkańców.
Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów „Złotej Słuchawki” i „Telemarketera Roku” 2018
2018-05-25 10:21
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową.
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018
2018-04-11 12:39
Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center.
Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami
2018-03-05 09:48
W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.
Edukacja menedżerska i wiarygodność przekazu
2018-02-05 15:29
Niezależnie od wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, formalne wykształcenie daje w perspektywie wiele korzyści i zawsze stwarza nowe możliwości. Posługiwanie się zdobytą wiedzą i osiągnięcie zamierzonego efektu wymaga jednak wielu umiejętności m.in. sprawnej komunikacji z otoczeniem.
Od pomysłu do sukcesu – trwa cykl bezpłatnych szkoleń w Agorze Bytom
2018-01-31 12:47
Marzysz o własnej firmie, ale nie wiesz od czego zacząć? Dowiedz się, jak urzeczywistnić swoje plany. W Agorze Bytom trwa cykl bezpłatnych szkoleń „Kreator sukcesu”. Towarzyszy mu konkurs z atrakcyjnymi nagrodami – trzech uczestników otrzyma pakiet preinkubacji firmy.
Tu, klient ocenia wszystkimi zmysłami
2017-12-07 18:16
Doświadczenie i świadomość specyfiki branży, w której działa przedsiębiorca, są niezmiernie ważnymi czynnikami pozwalającymi na zrozumienie potrzeb i sprostanie wymaganiom klientów. W ostatnim w 2017 roku wydaniu Biuletynu Obsługi klienta (BOK 11-12/2017) przybliżamy specyfikę obsługi klienta w lokalu gastronomicznym.
Obsługa Klienta w gastronomii. Szkolenia CCMS dla Stacji Wawer
2017-12-05 16:08
CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia z zakresu obsługi klienta personelu kelnerskiego warszawskiej restauracji Stacja Wawer.
F-gazy: ustawa zgodna z prawem unijnym, nowe wymagania
2017-11-22 11:47
Ustawa o f-gazach od wejścia w życie w połowie 2015 roku stanowiła źródło problemów i niejasności – wdrażała bowiem regulacje z nieobowiązującego już wówczas unijnego rozporządzenia z 2006 r. Od września 2017 r. ustawa jest wreszcie dostosowana do aktualnych przepisów Unii Europejskiej.