Kategoria

Wyszukiwarka

Region

Informacje prasowe

Studia stacjonarne, e-learning, czy branżowe konkursy?
2019-08-30 10:02
W najnowszym wydaniu BOK (7-8/2019) zastanawiamy się, czy jest jedyna i najlepsza droga do podniesienia kwalifikacji i odniesienia sukcesu?
Poznaliśmy najlepszych w branży telemarketingu 2019 roku
2019-07-23 11:15
Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka zostały rozstrzygnięte.
Droga do skutecznego telemarketingu
2019-03-28 13:58
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Humanizm w contact center is not dead
2019-02-04 10:03
Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu opublikowany został wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosnowskim, Dyrektorem Obszaru Contact Center SMB.
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
2018-10-08 10:18
Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.
Telemarketingowi bohaterowie drugiego planu
2018-07-03 14:53
W czerwcowym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (6/2018) prezentujemy rozmowy z finalistami konkursu Złota Słuchawka 2018 – tymi, którym ostatecznie nie udało się sięgnąć po nagrody i tak niewiele zabrakło im do zwycięstwa.
Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym konkursu Złota Słuchawka 2018
2018-04-11 12:39
Biuletyn Obsługi Klienta dołączył do grona patronów medialnych Konkursu „Złota Słuchawka” 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Celem Konkursu jest promocja najlepszych praktyk i rozwiązań z zakresu zarządzania jednostkami typu call/contact center.
Biuletyn Obsługi Klienta na Gali Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017
2017-05-26 10:26
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2017) opublikowana została lista laureatów konkursów Złota Słuchawka i Telemarketer Roku 2017, organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
CCMS w jury konkursu Złota Słuchawka
2017-03-28 10:25
Konkurs Złota Słuchawka, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB promuje najlepsze praktyki w obsłudze klienta związane z zarządzaniem call i contact center. Sylwester Kućmierowski, CCMS, zasiada w jury tegorocznej edycji Konkursu.
Customer Experience (CX) – gra z czasem
2016-11-13 17:48
W kolejnym (9-10/2016) Biuletynie CCMS kontynuujemy tematykę związaną z Customer Experience (CX). Tym razem naszym gościem jest Patrycja Hackiewicz, założycielka i właścicielka Customized Group.
Wideorewolucja w komunikacji
2016-09-06 13:50
Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach, a my z petentów szybko przeobrażamy się w wymagających klientów. By zrozumieć, dlaczego wykorzystanie formatu wideo do komunikacji z klientem jest kolejnym, naturalnym krokiem dla podmiotów z różnych branż, warto przyjrzeć się temu, jak na przestrzeni ostatnich lat ewoluowała komunikacja międzyludzka.
Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach
2016-08-11 17:19
Ideą towarzyszącą powstaniu Wydawnictw CCMS było m.in. dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców związanych z obszarem obsługi klienta. Służy temu własna dystrybucja i sprzedaż wysyłkowa.
Doskonałe opinie o alfa Video Contact Center
2016-08-10 01:59
Intuicyjny interfejs, aplikacja ergonomiczna w użytkowaniu, wysokiej jakości transmisja audio i wideo. Tak o rozwiązaniu alfa Video Contact Center wypowiadali się uczestnicy tegorocznej edycji konkursu Telemarketer 2016 roku, których zapytaliśmy o opinię na temat użytkowania rozwiązania wideo stworzonego przez Alfavox.
CCMS doskonali standardy szkoleniowe
2016-08-09 18:15
CCMS (Customer Care Management & Solutions) od kilku lat doskonali stosowane przez siebie standardy szkoleń i doradztwa w obszarze obsługi klienta.
CCMS rozszerza zakres szkoleń dla pracowników Morizon S.A.
2016-08-03 16:57
CCMS (Customer Care Management & Solutions) rozszerzył zakres współpracy z Morizon SA o wdrożenie nowej aktywności oraz kolejny cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, skierowanych do zespołu specjalizującego się w sprzedaży usług finansowych.
Szkolenia CCMS dla sektora FMCG
2016-07-21 08:43
CCMS (Customer Care Management & Solutions) przeprowadził szkolenia dla La Lorraine Polska Sp. z o.o. w zakresie weryfikacji kompetencji i umiejętności komunikacyjnych pracowników działów zajmujących się współpracą z klientami.
CCMS rozwija współpracę z Toyota Bank Polska S.A.
2016-07-14 10:55
CCMS (Customer Care Management & Solutions) realizuje kolejną, trzecią turę coachingów pracowniczych dla Toyota Bank Polska S.A. Działania CCMS adresowane są do pracowników obsługi klienta odpowiedzialnych za obszary bankowości elektronicznej, kart kredytowych, depozytów, leasingu operacyjnego i finansowego oraz wsparcia dealerów Toyota Polska.
Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.
2016-06-29 10:58
CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i efektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego.